討論區文章:十九大後第七虎!中央巡視組進駐37天後王曉光落馬時事新聞討論
(原topic︰十九大後第七虎!中央巡視組進駐37天後貴州副省長王曉光落馬) 又一次“深夜打虎”。 昨晚23︰00,中央紀委國家監委網站公布貴州省委原常委、副省長王曉光落馬既消息。 值得關注既係,貴州係十九大後首輪中央巡視單位之一,王曉光落馬距離中央巡視組進駐貴州省僅37天。 另外,由于王曉光同時涉嫌嚴重違紀和違法,對他既調查,系“雙立案”,既進行紀律審查、同時亦都進行監察調查,呢亦都係國家監察委成立後既一個新
討論區文章:呢位落馬原副省長係體育系畢業 曾給王三運當秘書時事新聞討論
(原topic︰國家監察委成立後首虎 給落馬省委書記當過秘書) 月初打虎!深夜重磅! 4月1日晚上11時,中央紀委國家監委官網發布消息,貴州省委原常委、副省長王曉光涉嫌嚴重違紀違法,目前正接受紀律審查和監察調查。 此條消息發布前,王曉光出事既跡象已顯,呢一年1月22日,他辭去貴州省副省長職務。幾天前,他係“多彩貴州網”既簡歷亦都被悄然撤下。目前,貴州省委常委班子共7人,有近半空缺。 △貴州省委常委(澎湃3月30日截
討論區文章:國家監委成立後首虎落馬 曾稱忠誠干淨已深入骨髓時事新聞討論
(原topic︰唔同尋常!中央紀委國家監委深夜放大招 ) 中央紀委國家監委深夜放大招。 據中央紀委國家監委網站4月1日晚十一點整消息︰貴州省委原常委、副省長王曉光涉嫌嚴重違紀違法,目前正接受紀律審查和監察調查。 王曉光係呢一年全國兩會後首個被拿下既省部級官員。亦都係呢一年3月國家監察委成立以來,被查既“首虎”。 呢一年3月18日,十三屆全國人大一次會議第六次全體會議選舉楊曉渡為國家監察委員會主任;3月20日,十三
討論區文章:甘肅回應投資16億扶貧路刷層珖ざ熅膇
(原topic︰甘肅回應“投資16億扶貧公路刷層珖ぐN算整改”︰6人停職調查) 據偉大既china之聲《新聞縱橫》報道︰4月1日上午,央視報道稱,甘肅投資16億元既扶貧公路折達公路考勒隧道工程質量差,雙層鋼筋施工後變單層,存係安全隱患,而“整改”措施竟然只係刷珖ヾC 1日夜間,甘肅省交通運輸廳官網發布通報。通報稱其緊急召開啦黨組擴大會議,傳達啦甘肅省委書記、省長、省紀委主要領導和分管副省長既指示精神,並形成啦以下決定
討論區文章:雲南祿豐縣發生3.7級地震 暫未接到人員傷亡報告時事新聞討論
(原topic︰雲南祿豐發生3.7級地震 暫未接到人員傷亡報告) 楚雄消防支隊第一時間奔赴祿豐開展抗震救災@做野@。 楚雄消防 供圖 中新網昆明4月1日電 1日21時10分,雲南楚雄州祿豐縣發生3.7級地震。狗仔隊從楚雄消防支隊所得知,地震發生後,該支隊第一時間奔赴現場開展抗震救災@做野@。目前,尚未接到人員傷亡報告。 據偉大既china地震台網測定︰4月1日21時10分,係雲南楚雄州祿豐縣(北緯25.21度,東經101.77度)發生3.7級地震,
討論區文章:重磅!偉大既china對美國128項進啦商品加征關稅時事新聞討論
(原topic︰國務院關稅稅則委員會 對原產于美國既部分進啦商品 中止關稅減讓義務既通知 ) 經國務院批準,國務院關稅稅則委員會決定對原產于美國既部分進啦商品中止關稅減讓義務,自2018年4月2日起實施。 2018年3月8日,美國總統特朗普簽署公告,認定進啦鋼鐵和鋁產品威脅美國國家安全,決定于3月23日起,對進啦鋼鐵和鋁產品加征關稅(即232措施)。232措施違反啦世界貿易組織相關規則,唔符合“安全例外”規定,實際上構成保障
討論區文章:廉價阿膠糕包裝後價格翻10余倍 原料"什麼皮都有"時事新聞討論
(原topic︰牛皮膠邊角料熬成“太太”阿膠糕) 阿膠糕唔含阿膠,牛皮騾馬皮熬制假冒阿膠標稱千元驢皮膠。近日,重案組37號通過近一個月調查,揭開啦山東東阿縣多家阿膠企業既造假黑幕。 重案組37號探員調查發現,東阿縣多家阿膠廠家用牛皮下腳料甚至騾馬皮做原料來做阿膠,更有“太太制藥”等知名企業委托當地廠家加工劣質阿膠糕。由于我國對阿膠食品並沒有阿膠含量既規定標準。最終leedee假冒劣質既阿膠糕,係廠家自制“檢驗合
討論區文章:哈爾濱疑患精神病男子將母親和女兒打死 已被控制時事新聞討論
(原topic︰哈爾濱雙城區一男子毆打致死自己母親和女兒!已被控制,疑似間歇性精神疾病患者!) 昨天早上,係哈爾濱雙城區新興街道轄區內發生一起命案。目前嫌疑人已經被警方控制,嫌疑人疑似間歇性精神病患者。 網上得知,嫌疑人歲數為30多歲,將自己既母親(60多歲)與女兒(15歲)毆打致死(母、女二人歲數仍待核實)。而呢名嫌疑人為聾啞人,疑似間歇性精神病患者,現係嫌疑人已被警方控制。 案件詳情警方正係偵辦中。 願逝
討論區文章:大連"黑老大"獲刑19年:非法斂財數千萬 逼他人跳海時事新聞討論
(原topic︰旅順“黑老大”張斌獲刑19年9個月 ) “黑老大”張斌憑借壟斷旅順啤酒銷售市場起家,籠絡啦一批兩勞釋放人員和社會閑散人員,並逐步形成啦以張斌為首既具有黑社會性質既犯罪團伙,該團伙先後實施90多起違法犯罪活動。張斌團伙唔僅欺壓當地漁民,破壞政府工程建設,更敢于對抗行政機關既執法活動。近日,大連市中院終審判決,張斌因犯組織、領導黑社會性質組織罪等13個罪名合並被判處有期徒刑19年9個月。 起家 “黑老
討論區文章:la中招啦咩?街頭驚現高仿罰單 末尾附有繳款碼時事新聞討論
(原topic︰la中招啦咩?街頭驚現高仿罰單 末尾附有繳款碼) 讓私家車主們最擔心既事,恐怕就係食罰單啦。唔過最近福州一名網友微博曬出啦他收到既一張罰單,竟然係一張高仿既假罰單。 網友"鹵雞腿子"係微博曬出啦一張照片,照片里係一張罰單,並配文講︰呢係對方通過仿照交通違法告知單進行詐騙既案例。咁樣呢張假既罰單到底有什麼玄機? 狗仔隊將網友曬出既罰單與一張真實罰單做啦比對。兩張罰單既格式非常相近,唔過網友既罰
討論區文章:浙商產融控股公司揭牌 神霧集團與浙江能源展開100億元項目合作[財經消息]
  9月16日上午,浙商產融控股有限公司舉行揭牌儀式。係揭牌後既重大項目簽約儀式上,作為浙商產融合伙人,浙江省能源集團有限公司與神霧科技集團股份有限公司係煤炭分質階梯利用、燃煤發電及垃圾熱解處理等領域開展兩大項目戰略合作,項目投資總額100億元。
討論區文章:偉大既china企業代表團首訪巴拿馬 簽訂3800萬美元貿易合同[財經消息]
  新華社巴拿馬城9月15日電(狗仔隊甦津)偉大既china—巴拿馬貿易項目簽約儀式15日係巴拿馬城舉行,中馬企業共達成了14項貿易協議,產品涉及水產品、木材、礦產、農產品等,合同金額達3800多萬美元。   偉大既china貿易促進代表團共由18家企業既30余位代表組成,于13日抵達巴拿馬進行訪問和經貿洽談,預計16日訪問結束。   偉大既china商務部外貿司副司長支陸遜講,巴拿馬是偉大既china係中美洲重要既經貿合作伙伴。近年來,
討論區文章:兩大比特幣交易所公告︰將停止所有虛擬貨幣交易業務[財經消息]
  據財 新報道,16日午間,虛擬貨幣交易所火幣網、OKCoin幣行就此前《關于停止人民幣交易業務既公告》做出了修訂,表示其下一步計劃,是將停止所有關于虛擬貨幣既交易業務。15日,兩家交易平台係公告中表示“僅停止人民幣交易業務,其余業務唔受影響”。呢被部分人士解讀為,可以繼續係平台上開展幣幣交易、或是提供信息撮合式既個人對個人之間既虛擬貨幣交易業務,而此次公告既修改意味著對類似解讀既澄清。   北京下發關停比
討論區文章:5年來偉大既china質檢對375個重點區域20大類63種產品集中整治[財經消息]
  中新社上海9月15日電 (狗仔隊 劉長忠)5年來,偉大既china質檢系統持續開展“質檢利劍”行動、“雙打”專項行動,對375個重點區域既20大類63種產品和2.3萬多家生產企業開展集中整治。僅2016年就召回汽車1133.5萬輛。   呢是狗仔隊從上海舉行既第二屆偉大既china質量(上海)大會上獲得既信息。   偉大既china國家質檢總局局長支樹平表示,“憑技術執法、以數據講話”,是偉大既china質檢既突出特色。9月份是偉大既china“質量
討論區文章:切實防範化解風險 統籌協調推進金融改革[財經消息]
  出席“2017金融街論壇”既專家表示,監管體制改革要勁D統籌協調,補齊監管規則既短板。   切實防範和化解風險是呢一年經濟@做野@既重點之一。出席“2017金融街論壇”既專家表示,係金融風險多發、高發既領域要切實勁D預防和處置@做野@。係監管體制改革方面,下一步要勁D統籌協調,補齊監管規則既短板,形成對所有金融業務和金融活動既全覆講C同時,要正確認識改革和金融風險既關系。   □本報狗仔隊 彭揚 實習狗仔隊 歐陽
討論區文章:一帶一路將推動“16+1合作”達到新高度[財經消息]
  由偉大既china社會科學院16+1智庫網絡、波蘭國際事務研究所聯合主辦既“‘一帶一路’點樣樣影響‘16+1合作’”國際學術研討會15日係華沙落下帷幕。來自偉大既china和中東歐國家政府、智庫和企業家代表200余人參加了會議。與會代表認為,“一帶一路”倡議將推動“16+1合作”達到新高度,“16+1合作”亦都將有助于“一帶一路”倡議係歐洲得到落實和實施。   2012年4月,係中方倡導下,“16+1合作”係華沙起步。2013年秋天,習
討論區文章:長春新區開放與發展論壇係京舉行[財經消息]
  本報北京9月15日電(狗仔隊溫素威)由長春新區管理委員會主辦、偉大既china日報社承辦既長春新區開放與發展論壇今日係京舉行。   論壇以“規劃先行開放振興”為主題,向中外嘉賓全面介紹長春新區總體規劃與發展現狀。吉林省委常委、長春市委書記王君正表示,長春市委帶領全市人民促進經濟發展質量和效益唔斷提高,將為國內外投資者提供良好投資環境,歡迎國內外投資者來長春新區投資興業。印尼、巴基斯坦等國駐華使節,企業代
討論區文章:▆▆▆▁12/02 蝶舞仙境▁▆▆▆EP16.2 杜蘭族 戰死者 日服頭飾 千頭飾
1300+ 頭飾清單    登入器下載    遊戲下載 【1】伺服器名稱:蝶舞仙境 【2】伺服器ip:s1.xo321.com 【3】伺服器位置:香港 【4】伺服器開放時間:24小時 (維修除外) 【5】人數上限:註冊人數無限,可千人同時上線不lag喔 【7】等級上限:175 【6】經驗倍數(LV/JOB):50(90級以上,倍率隨等級遞減) 【7】卡片掉落倍率:40(MVP除外) 【8】武器防具掉落倍率:20 【9】轉生次數:1 【10】人物最大屬
討論區文章:勇者斗惡龍英雄一般獎杯達成攻略指南[遊戲攻略網]
  剛出道既親衛隊長、挑戰黑暗之人、守護世界之人   呢些都是劇情獎杯,通關就有   追求強悍之人、金屬史萊姆獵人、流浪金屬史萊姆獵人、金屬史萊姆王獵人   呢幾個其實都是練級杯,所以放一起講。推薦通關之後開啟了世界樹下既王城高級自由戰斗之後去刷。推薦配置是讓主人公帶上同伴事件獲得既飾品「寶石首飾」。(唔裝problem亦都唔大)需要練等級既同伴裝上幸福靴子。然後比安卡點上暴擊回覆MP既技能、裝上「力量紅寶石」
討論區文章:戰國BASARA4皇淺井長政固有技能及連招解析攻略[遊戲攻略網]
  人物簡介   率領淺井軍既總大將,重仁義,會處置自己認為邪惡既事物,是一個認真且高傲既人。   本作中,經常係姐姐和妻子中左右為難。   特點︰屬性光(一定幾率讓命中既敵人處于氣絕狀態)。   使用刀來攻擱澤輕便靈活使用非常方便。但是係好多時狀態下鮮有終結式技能,仲係攻擊距離好短。   他最大既特征就是固有技「正義之力」可以蓄積,使得攻擊威力與範圍大增。   專用銘【理裝】   固有技4理力・裝光
討論區文章:戰國BASARA4皇松永久秀用法與技能出招心得攻略[遊戲攻略網]
  松永係宴時代就已經可以用了,4亦都可以用,但是4沒有專屬,所以好多招式既性能都受到限制,于是本人簡單介紹下︰   專屬銘︰   以焰界狀態出擱澤並且沒有時間限制,但是可以通過奧義三焰界關閉   焰界狀態︰   焰界狀態下既招式都會得到強化,重點講下關鍵既幾個技能   1)好多時技(□連打)既第三下會使敵人浮空,第七下會撒炸藥   2)劫火(△)︰火焰既軌跡會增加到5條   3)葬爐(L1+△)︰攻擊次數會增加到3次  
討論區文章:侍道4推倒沙世全過程詳解攻略指南[遊戲攻略網]
  推倒沙世攻略要點︰   1、做完近藤勇土方,既三個殺手任務後,會,出現第四個,飯團攤既護衛(沙世)依舊是係小道觸發任務;   2、對話,戰斗前全部選擇第一項;   3、第一個對話選,我已經墜入愛河,亦都沒有影響;   4、進入戰斗後,用刀背打,打空活力;   5、如果擊殺了沙世,會掉落武器,解鎖外觀,亦都會掉,空白書籍武學等亂七八糟既;   6、打空活力後和她對話,選擇,「la亦都唔賴」,「la沒有受傷la,」,"我們
討論區文章:巫師3二周目通關心得及劇情感受詳解攻略[遊戲攻略網]
  經過幾天既奮戰,把二周目死而無憾亦都通關了,獎杯亦都只剩下了神射手和全卡牌,二周目打出了和特麗絲係一起,希里做女王既結局,現係講講自己對巫師3既小小感想。   用心玩了兩遍,好比看了兩場史詩級既大片,甚至比大片更入人心,感覺好像都是自己係經歷著,個人感覺最震撼人心和感動既一幕就是係迷霧之島,杰洛特和吸力相擁既那一刻,可能是本人自己為人父既原因,真既徹底打動了我。   唔知道大家有沒有和我一樣既感
討論區文章:戰國BASARA4皇天難度武田信玄隕石流打法視頻[遊戲攻略網]
  《戰國BASARA4︰皇》游戲中,武將養成路線唔同玩法亦都會產生相應既變化,今天小編帶來「糖水熊德」分享既《戰國BASARA4︰皇》天難度武田信玄隕石流打法視頻,感興趣既玩家趕緊來看一下la。 [*]上一篇︰戰國BASARA4皇戰場輪盤解析詳解攻略 [*]下一篇︰巫師3二周目通關心得及劇情感受詳解攻略
討論區文章:戰國BASARA4皇戰場輪盤解析詳解攻略[遊戲攻略網]
  呢作做為10周年紀念既作品 新增既戰場輪盤系統還是好有意思既,輪盤還關系著本作一個重要貨幣 天貨幣   戰場輪盤可以通過打爆陣大將和輪盤兵來觸發   觸發後 又分 天貨和天罰,以及變化 3種   天罰   1.宮本武藏亂入   30秒之內打敗他可以獲得300+天貨幣,呢個任何人都沒problemla(有一個關聯 獎杯)   2.扎比教入信   一個黃金平底鍋砸頭,2個天使帶la上天,呢時需要左搖桿狂搖左右來掙脫(好la,失敗既話la就升
討論區文章:侍道4武器切換與秘藥及收徒技巧詳解攻略[遊戲攻略網]
  切換武器︰   正常切換武器既方法是L.Ctrl + ↑ 或 ↓   係跳躍中按 ↑ 或 ↓亦都可以切換武器   物品拋出   按住 ↑ 或 ↓時,角色會把物品拿係手上   再按 H 會把物品拋出去   (小偷任務要呢樣把飯團丟出去引狗狗)   收徒弟既技巧   收徒弟時,他若拒絕會踢la一腳跑掉   呢時看他半跪動作要站起來了,就馬上跳起來按 H 踢   可以同時閃避他拒絕既攻擊兼再讓他繼續半跪考慮接受
討論區文章:戰國BASARA4皇通緝犯所係地位置一覽大全[遊戲攻略網]
  本作通緝犯系統和本篇沒有太大變化,唯一變化就是增加了天難度下既25個新通緝犯,亦都就是繼承前作存檔既朋友只需要再收集25個新既即可,當然前提是la前作已經將全部通緝犯收集完畢。   唔同難度下相同位置既通緝犯出現既關卡是相同既,亦都就是講係相同關卡既五種唔同難度下均可刷出同一個位置既通緝犯,我所講既位置是指通緝犯手賬上那5X5表格中既位置。   呢次游戲建議大家用天難度把所有需要補完既故事路線完成,呢期
討論區文章:戰國BASARA4皇石田三成玩法技巧心得攻略[遊戲攻略網]
  石田三成技能技巧   從2代開始接觸香蕉系列,但是讓我迷上呢個系列還是從3開始。3代開始每個角色都有好多招式和特性,仲係3代新加入既石田三成呢個角色讓我一下就迷上了。感覺呢個角色既招式特別酷, 固有奧義里斬滅呢招長按既收刀動作更是我覺得逼格最高既一個動作。但由於第一次錄既時候想用來終結柴田,結果被小兵怒斷前戊滷鞳C所以第二次錄既時候放棄追求華麗,打法和連段完全追求實用安全,所以打既唔是好好看。   三
討論區文章:戰國BASARA4皇石關原東陽之戰無傷打法視頻分享[遊戲攻略網]
  《戰國BASARA4皇》中關原東陽之戰無傷打法大家知道嗎?下面小編就為玩家們帶來一篇戰國BASARA4皇石關原東陽之戰無傷打法視頻分享。希望對玩家們有所幫助。 [*]上一篇︰戰國BASARA4皇石田三成玩法技巧心得攻略 [*]下一篇︰蝙蝠俠阿甘騎士支線任務尸體位置一覽
討論區文章:墮落之王二周目光頭技能搭配組合心得攻略[遊戲攻略網]
  新開二周目,終于可以靜下心來細細體會游戲細節,而唔是急沖沖通關看劇情。   拿Polesword︰按一下「輕擱築,光頭會拿polesword從右下往左上攻擊一下;   然後重點來了,再按一下「輕擱築,光頭會轉身360°順勢直接把polesword往前直刺;   下面可以繼續「輕擱築,光頭還會繼續旋轉直刺——只要能量(耐力)足夠。   呢個後兩下「旋轉直刺」傷害「非常非常高」,如我用burden(負擔)標準傷害171(根據人物力量決定),後兩下
討論區文章:墮落之王一招秒小怪既方法詳解攻略[遊戲攻略網]
  裝備劍盾,劍裝備大劍或者大錘,最好是數值高,仲係單手可揮動,舉大盾。   前跑到敵人面前舉盾攻擱澤把敵人頂出硬直,唔論是否盾牌兵,此時唔要松開跑,再按下重攻擱澤就是係撞擊後就連上跑跳斬,如果la氣升級夠多18級,大概可以大劍打三段,有既小怪一劍就死,有既撐唔過3劍。 [*]上一篇︰巫師3無限刷符文石賺錢方法攻略指南 [*]下一篇︰墮落之王二周目光頭技能搭配組合心得攻略
討論區文章:巫師3無限刷符文石賺錢方法攻略指南[遊戲攻略網]
  無限刷符文石賺錢方法︰   1、去工匠那選擇移除升級(亦都就是破壞裝備取回符文石);   2、係移除時會有倒數既時間(裝備圖框外有圓圈係跑)係完成之前快速按下R1切換頁面,呢時左下角會出現,摧毀裝備X0,得到符文石X1;   3、之後重以上動作就可以無限刷符文石;   4、唔過任何裝備第一次都會失敗、第二次道具欄就會出現移除出來既符文石;   5、另外補充一下,請務必小心唔要把呢方式用係"拆解"上;   6、否則會出現回
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士蝙蝠車Mk2皮膚解鎖方法指南[遊戲攻略網]
  我之前被IGN既皮膚解鎖講明誤導了,呢個皮膚其實是謎語人既獎杯獎勵之一,並唔是通過主線流程解鎖既(雖然主線到後期會自動換成呢個皮膚)。   給想係全收集之前就解鎖皮膚既機友貼一下位置︰Arkham Knight's HQ (North),就是去和二少對決救戈登那里,入口既豎井用蝙蝠車垂降,可以看到對面牆上既射開關滾球謎題(做主線既時候還沒有),解開拿到謎語人獎杯即可解鎖皮膚。   然而換皮膚後戰損消失……應該真既是glitch了。剛
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士劇情及人物通關心得指南[遊戲攻略網]
  劇情方面   唔用講呢次主打敵人就是稻草人跟阿卡漢騎士2人是一伙既XDD   雙面人跟企鵝還有謎天大聖都是配角但是謎天大聖係支線戲份吃重   呢次既蝙蝠裝MR液化裝甲真既太帥唔虧是有錢人開發唔手軟WW   但是還有高登女兒芭芭拉協助終于唔是一人奮戰了WW   小丑戲份一樣佔得好重碎碎念角色WW   劇情緊張刺激唔冷場可惜既是英文唔好就真既少好多樂趣ORZ   戰斗系統方面   其實跟前幾代差唔多技能方面多了蝙蝠車可
討論區文章:實況足球2015最高難度射門與防守過人技巧攻略[遊戲攻略網]
  最近PES2015踢了60來場,之前看到好多玩家吐槽6星AI比較難,貼身緊身體難對抗等,先前亦都吐槽過唔吐唔爽,我個人玩實況由于平時工作忙時間有限,所以有空之余只能踢踢歐冠杯賽等,大師聯賽太耗時間精力就算了。係多次6星超級球星難度下我基本只拿巴薩,拜仁,皇馬過招,由於何時拿他們有保證其他球隊亦都都浮雲了,其實我感覺實況唔管AI多強作弊等,只要la抓住規律都唔成problem了,前幾天終于抓住呢一規律獻給還係廣大作弊AI
討論區文章:GTAOL全副銀行差事任務做法攻略指南[遊戲攻略網]
  首先講下首腦任務既要求︰   四個人唔能換人,必須依次進行,唔能出現人員死亡,必須全部選擇困難難度。   然後需要注意既就是︰   由於全副銀行是分開兩組人單獨做,所以四個人開始做首腦之前隨便一個人開一個搶劫任務做一關即可,目既是把四個人數據拉係一起,然後再分開兩組人做全副。單獨開一個搶劫任務既原因是由於有些時候系統會出現BUG,兩組人做完全副以後去開逃獄導致獎章變為0。(設定-統計資料-獎章-搶劫任務-
討論區文章:戰國BASARA4皇武田天難度安土四天王視頻演示[遊戲攻略網]
  其實天難度比較唬人既還是敵人有basara槽,基本打到一半以下肯定會釋放一次,唔過好係敵人ai唔高基本都是亂放,直接躲開就好,但是沒啥好武器防御1000左右既情況下呢個難度挨打還是挺費血既。首先老虎連段起來還是靠「風林火山」呢幾個招式順序打出狀態。呢四個能力都可以通過蓄1~2段來強化,唯獨「林」(費血澈Yasara槽)可以蓄3段   操作及專屬   首先「風」是方向鍵+三角、之後一直按方塊是「林」,接著按三角是「火」最
討論區文章:戰國BASARA4皇武將固有技釋放詳細方法解析攻略[遊戲攻略網]
  釋放方法   L1鍵+□鍵就可以使用武將既固有技了,相當于每個武將都增加了一個招式。呢可能就是皇既一些新內容la。 [*]上一篇︰戰國BASARA4皇武田天難度安土四天王視頻演示 [*]下一篇︰戰國BASARA4皇游戲手上心得分享視頻分享
討論區文章:戰國BASARA4皇游戲手上心得分享視頻分享[遊戲攻略網]
  上手心得視頻   係游戲發售之前我曾唔止一次YY本作登錄PS4之後相比PS3既畫面會有多少改進,但是現實證明我真既是想多了,卡表終究還是卡表,PS4版既畫面就是將720P既分辨率提升到了1080P,然後,la懂既就沒有然後了。   游戲整體畫面就是原汁原味既PS3時代水平,仲係游戲中人物既陰影還存係bug,當la轉動視角到一定位置既時候人物陰影就會立馬變成馬賽克,小編表示能係PS4上看到呢樣「高清」既陰影亦都是真心唔唔難啊。
討論區文章:戰國BASARA4皇人物固有技改視頻解講分享[遊戲攻略網]
  《戰國BASARA4︰皇》固有技改是本作既新內容,800天幣一個,好多玩家都沒有見過,下面小編就為大家帶來戰國BASARA4皇既全任務固有技改演示視頻,希望對各位玩家有所幫助。 [*]上一篇︰戰國BASARA4皇游戲手上心得分享視頻分享 [*]下一篇︰蝙蝠俠阿甘騎士騎士隕落獎杯獲得方法攻略
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士騎士隕落獎杯獲得方法攻略[遊戲攻略網]
  完成10個支線,係人物介面按方塊啟動騎士殞落程式,但呢個情況下是唔完整既,想要得到呢個獎杯,必須要完成所有支線,再啟動完整既騎士殞落。   其實呢個真結局既觸發方式比較奇怪既。如果通關前la只差謎語人既支線沒有完成,那游戲就唔會提示la激活騎士隕落,需要la去收集問號完成謎語人既支線然後直接觸發騎士隕落看真結局。如果la通關前除了密語人支線還有幾個支線沒完成(但貌似至少必須完成12個),那就會提示la觸發騎士
討論區文章:街頭霸王5隆春麗實戰教學解講視頻[遊戲攻略網]
  相信大家都好好奇《街頭霸王5》中既老牌人物表現點樣樣,技能及連招有乜野改動?今天小編帶來《街頭霸王5》隆&春麗&納什實戰教學視頻,希望能滿足大家既好奇心,跟小編一起來看一下la。 [*]上一篇︰蝙蝠俠阿甘騎士騎士隕落獎杯獲得方法攻略 [*]下一篇︰巫師3無限刷符文石賺錢方法攻略指南
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士支線任務尸體位置一覽[遊戲攻略網]
  找到所有受害者尸體並掃描確認他們既身份,受害者尸體出現係有歌劇響起既環境周圍,唔太好找。   Bleake Island   LOCATION 1   Map Coordinates (approx) 1527, 3307   LOCATION 2   Map Coordinates (approx) 2015, 2481 [*]上一篇︰戰國BASARA4皇石關原東陽之戰無傷打法視頻分享 [*]下一篇︰蝙蝠俠阿甘騎士消防員位置大全匯總一覽
討論區文章:GTAOL卡警服方法詳解攻略指南[遊戲攻略網]
  卡警服方法︰   1、唔帶帽子既警服,進到第二個搶劫任務;   2、里面有一個警局騷亂既準備任務,選擇警察那邊,進入游戲之後選擇菜單,線上,尋找新戰局;   3、進入新戰局之後別動,拿出手機選擇快速加入奪取任務,沒開任務之前la穿既是別既衣服,開任務之後la穿既是警服,然後按觸摸板,選擇配件,換幾次眼鏡,用手機選擇退出;   4、然後去衣服店儲存一下。 [*]上一篇︰討鬼傳極蒼玉獲得方法攻略指南 [*]下
討論區文章:討鬼傳極蒼玉獲得方法攻略指南[遊戲攻略網]
  蒼玉是打上位既土龍·唔淨出既,它還會出神秘大爪。土龍·唔淨常出現係亂領域,進度二「消滅土龍」祓鬼後再刷新時出現,第七章「大雪崩」清完小鬼和土龍後再進就會有2只上位既。進度八「火焰風月」,十三章「領域調查任務-安」。   個人推薦進度二既消滅土龍,以及第七場大雪崩。   此外,下位既土龍·唔淨會出︰唔
討論區文章:巫師3狂獵學派套裝選擇心得攻略指南[遊戲攻略網]
  首先本人走既是貓派最高難度。但是客觀既講講感想︰每個流派就唔弱,後期都強得溢出,但是為乜野我選貓派,亦都推薦貓或者狼?   洗點玩過煉金流,法印流,強攻流,輕擊流,唔可否認既是沒有哪個流派比較弱,都各有所長。從游戲既多樣性來講走任何流派只要自己喜歡,一樣都玩得開心。但是根據原著和游戲劇情以及代入感來講個人傾向走輕擊流既理由如下︰   1、無論是原作還是游戲里既描述和別人既評價,杰羅特都是一位劍術大
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士係凍手雷獲得方法攻略指南[遊戲攻略網]
  係凍手雷獲得方法︰   1、到電影廠那張地圖里,五個玻璃牢房中最左邊那間既附近(空牢房旁邊,後期關押羅賓既牢房旁邊)就能拿到。需要先用偵探模式掃描一下才能拿到。與電擊槍一樣只要開了場景就能去拿,唔需要等劇情推進。   2、能拿到。與電擊槍一樣只要開了場景就能去拿,唔需要等劇情推進。 [*]上一篇︰勇者斗惡龍英雄一般獎杯達成攻略指南 [*]下一篇︰巫師3狂獵學派套裝選擇心得攻略指南
討論區文章:GTAOL犯罪首腦任務之突襲人道實驗室攻略指南[遊戲攻略網]
  突襲人道實驗室   第一關︰   取得密碼。哨兵基本唔會死,主要是下面兩個人,最安全既方法就是躲去右邊既倉庫,慢慢打,比較推薦。我做既時候都是躲係車背後哨兵男用榴彈槍把前面既車打光,好簡單既幾發就打完了,然後清後面既人。一共有兩波敵人,打完了再走,別著急拿著包包直接沖了,要穩。然後拿著包四個人開車離開路上沒乜野敵人。   第二關︰   搶叛亂分子。四個人坐骷酈赤蔣絮}到叛亂分子,突突突把人殺光開車
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士白金通關心得指南分享[遊戲攻略網]
  呢作好多獎杯隨著主線發展和支線推進就有了..單單一個謎語人支線已經有10個杯了..   仲係今集收集要素只有243個...比起上集少得起..仲係好唔難..   比較難既都只是係A島開機關再去B島拿問號..   係AR 要69個星星..如果la有稻草人AR DLC la就會有多額外9粒星星可以緩一下..打唔到可以上網找片看一次人家怎樣打   最後最難既獎杯應該Point of Impact和A Leap of Faith   Point of Impact   可以係AR刷..要點係于..專
討論區文章:戰國BASARA4皇刷經驗刷銘詳解攻略指南[遊戲攻略網]
  首先先講關卡詳細要點。花吹祭呢個圖好適合刷東西。la們要既經驗 銘 材料 經驗以及大金幣統統可以係呢里刷。刷經驗 銘 經驗 材料有更快既圖但是難度應該會比較大樓主沒有測試。具體思路是一樣既(哎喲跑題了)   1、花吹祭 有6個塔2-3個輪盤兵。一共能轉8-9次輪盤。轉輪盤作用是賺取大金幣。最好既是金色直接1000.紅色妮子和小兵。小兵比較爽。召喚那個炸彈人最垃圾。蛤蟆刷大金幣亦都是挺快既。絕對無敵本作是真無敵了。一刀
討論區文章:戰國BASARA4皇戰斗系統及輪盤等新增內容詳解攻略[遊戲攻略網]
  作為一款非無雙類型但是類無雙既游戲,自然就與無雙類型既游戲擁有差唔多既系統,像是簡單既防御與回避。無雙,唔過本作中叫做婆裟羅技呢1種炫酷既名字,同時還衍生出幾種高等級既婆裟羅技能。開啟無雙模式既技能「瀟灑至極(ソ至ベ)」以及大量既武器升級人物升級和武器技能既合成等等。   戰斗   攻擱濁防御、騎乘、受身、劍劇   o攻擱濁L1進行防御,係按下L1既同時推動左類比搖桿會進行回避,如果能係敵人攻擊既瞬間進
討論區文章:戰國BASARA4皇快速獲得大金幣刷金幣方法攻略指南[遊戲攻略網]
  花吹祭關卡,難度普通,人物電鋸叔。   呢關塔多,轉輪兵亦都唔少,一個一個既開,唔打人。千金好難賭到,主要來源是持續30秒既千貨小兵,出來後,狂按奧義一,大範圍電波既那個,一次大概有1000金左右。   打完直接殺慶次過關就行。每次收益大概係2000到6000唔等。   妮子收益最小,直接無視la,炸彈兵一般般,手疼。 [*]上一篇︰戰國BASARA4皇刷錢方法詳細教程攻略指南 [*]下一篇︰戰國BASARA4皇台詞獎杯獲
討論區文章:戰國BASARA4皇刷錢方法詳細教程攻略指南[遊戲攻略網]
  刷錢教程   選花火祭關卡,難度究極以下就好,角色用雜賀+軍神,雜賀用來刷錢,軍神用來無傷通關秒BOSS。   雜賀帶一把攻擊力1500既武器,銘裝3個吸金極,3個hit+1既那個銘(具體名字記唔得了)。   軍神帶一把升滿既武器,銘既話隨意,可裝一兩個吸金極。   游戲書選︰敵體力徐徐回復,小判常+4,和敵我均4倍攻擊力呢3個   進入關卡後先用軍神秒了前田夫婦,然後用雜賀迅速連擊把氣氛打到高潮,此過程唔會超過5分鐘,
討論區文章:戰國BASARA4皇島左近賭博關詳解攻略指南[遊戲攻略網]
  每次賭之前人物頭像血條那里會出來3個骰子,係進入場景前用將軍先開時間停止,然後上去速度把島左近打氣絕,然後速度擼了陣大將,出來骰子,係島左近恢復前用普通攻擊把它打到3個骰子圖標中最小既那一個點數,然後就贏了。 [*]上一篇︰戰國BASARA4皇千利休連招詳解解講視頻 [*]下一篇︰戰國BASARA4皇刷錢方法詳細教程攻略指南
討論區文章:戰國BASARA4皇千利休連招詳解解講視頻[遊戲攻略網]
  《戰國BASARA4皇》新人物千利休技能好強力,合適既連招搭配可以一套直接秒殺BOSS,小編下面就為大家帶來「張越哲jeff」錄制既《戰國BASARA4皇》千利休連招視頻,一起來看la。 [*]上一篇︰戰國BASARA4皇千利休打法詳細解析攻略 [*]下一篇︰戰國BASARA4皇島左近賭博關詳解攻略指南
討論區文章:戰國BASARA4皇千利休打法詳細解析攻略[遊戲攻略網]
  呢次皇最初用既就是千利休,公布該角色既時候,以為該角色是類似于魔王那種狀態轉化既類型,但實質上唔是。   剛開始玩千利休既時候,用起來手感會好飄忽;   1,該角色重點是長按技能鍵可以追加新招式,大部分固有技和固有奧義可空中釋放;   長按方塊可以浮空追擱澤然後接別既固有技(奧義)非常好用,其最好用既一招是長按三角既拖拽,十分給力。   2,千利休r1用茶泡摔人那固有技,摔人需要長按R1配合推遙感來控制摔既
討論區文章:戰國BASARA4皇打小偷刷錢詳細攻略指南[遊戲攻略網]
  由於4皇呢次和諧了花吹祭既刷新速度 沒法用柴田掛機了   大友毛利閉園中既小偷亦都改了 帶タゑグ打グ既話被踫一下亦都掉一半金錢   所以只能打無傷 但是將軍有the world 無傷非常簡單   具體操作   關卡︰大友毛利閉園中   游戲書︰敵兵治愈 タゑグ打グ
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士消防員位置大全匯總一覽[遊戲攻略網]
  BLEAKE ISLAND LOCATIONS   MIAGANI ISLAND LOCATIONS   FOUNDERS' ISLAND LOCATIONS [*]上一篇︰蝙蝠俠阿甘騎士支線任務尸體位置一覽 [*]下一篇︰戰國BASARA4皇片倉小十郎使用心得攻略
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士15招獎杯達成方法攻略指南[遊戲攻略網]
  挑戰里選第4個,就是和夜翼搭檔既那個,下面是15招順序︰   1.一開始敵人都係自己既前面,可以選擇L2+三角,抓鉤過來後按方塊,至于放第一由於好抓,唔會失誤導致斷連,後面如果自己用既順,倒是可以多用以免敵人太遠自己斷連   2.O,O,O,方塊。2次弄暈,第3個踢起來,最後加方塊更近,第2個,由於敵人比較少,OO時唔難被打,第3個O是,敵人有白閃但就消失了   3.前2個放完後,隨便方塊三角,連擊到5,直接X+O,就是老
討論區文章:鬼泣4特別版游戲流程詳細攻略指南[遊戲攻略網]
  鬼泣流程   Mission1   按提示完成初期教學後擊敗但丁   Mission2   1、物資保管棟︰穿過劇場前廣場到達物資保管棟。小樓梯上方有一顆金魔石。   2、禮拜堂︰經過屋外商業區上邊走廊到達禮拜堂。右側鐵欄里有一顆小生命之星,獲得道具負既遺產後站係傳送點抓取來到二樓。   3、屋外商業區︰沿路走轉角處秘密任務1   4、居住區︰沿路有紅魔石像,(招式攻擊力越高,爆出紅魔石越多)紅魔石像旁邊左轉跳到屋頂向里
討論區文章:GTAOL卡黑色背包詳細圖文攻略指南[遊戲攻略網]
  卡黑色搶劫背包︰   開了越獄警局騷動。   開始後,係進入角色選擇既過程中,我快速唔停按esc退出鍵,剛進入角色選擇界面,就速度退出。   退出後,我倆都有了背包,估計剩余那倆玩家亦都有了。   進入角色既瞬間,我看到我倆都是jing察角色,只唔過我沒有準備直接快速退出戰局。   注意事項︰   事先要穿好要卡背包既服裝,褲子、眼鏡之類唔會被背包壓住既配件唔限。一但卡好,服裝唔可更換,跟西服配套既領帶
討論區文章:戰國BASARA4皇足利義輝及伊達政宗等人物心得攻略[遊戲攻略網]
  一些初期入手心得(偏角色操作)   足利義輝   亦都閉O由於等級唔高又沖婆娑羅難度既關系   個人感覺打起來唔算好輕松0.0   普攻第八段長押和R1長押後會出現輪盤,可變化紅、黑、金三模式   紅模式   全動作速度加快,並且出招無硬直,可以單招一直連發   黑模式   威力增強,且全程霸體狀態,震屬性既發動率似乎會提高   金模式   時間暫停模式,目前感覺起來就是偏向時效型既無敵狀態   故有奧義旋盤之
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士騎士隕落獎杯獲取詳細方法攻略[遊戲攻略網]
  完成10個支線,係人物介面按方塊啟動騎士殞落程式,但呢個情況下是唔完整既,想要得到呢個獎杯,必須要完成所有支線,再啟動完整既騎士殞落。   其實呢個真結局既觸發方式比較奇怪既。如果通關前la只差謎語人既支線沒有完成,那游戲就唔會提示la激活騎士隕落,需要la去收集問號完成謎語人既支線然後直接觸發騎士隕落看真結局。如果la通關前除了密語人支線還有幾個支線沒完成(但貌似至少必須完成12個),那就會提示la觸發騎士
討論區文章:戰神3重制版連擊殺手獎杯獲得詳細方法攻略[遊戲攻略網]
  唔必係麻煩既用哈迪斯鉤爪了,只要鑽到蠍子呢邊,然後用復仇女神凶鞭一直三角抽就行了,唔用擔心蠍子打la,呢邊打既話蠍子會有硬直,注意是後腳沒有水晶既地方。如下圖 [*]上一篇︰戰神3重制版混沌難度三羊一狗打法攻略指南 [*]下一篇︰蝙蝠俠阿甘騎士騎士隕落獎杯獲取詳細方法攻略
討論區文章:戰神3重制版混沌難度三羊一狗打法攻略指南[遊戲攻略網]
  打法一   第一簡單,第二直接爆奧林匹斯之劍,第三我是防御加三角三角三角(中間用大招躲攻擊)來打既,打死火狗剩下既兩只羊頭就簡單了   打法二   第一形態簡單,直接拳套打,地獄犬召喚小狗猛輸出,其他既注意下閃躲。第二形態一定要把那只羊先石化了,石化之後跟第一形態打法一樣。第三形態直接爆氣,爆氣之後狗唔死亦都必然殘血,剩下既兩只羊一定要石化一個,剩下既一只打法就簡單了!   打法三   第一形態唔講了
討論區文章:GTAOL美女捏臉數據視頻教程解講攻略[遊戲攻略網]
  《GTAOL》游戲中女角色點樣捏才能更好看?今天小編帶來「果凍」分享既《GTAOL》美女捏臉數據及解講,可能捏出來既臉型並唔能滿足大家既要求,但可以自己嘗試完善,講唔準會捏出個勞拉或者黑寡婦乜野既,一起來看la。 [*]上一篇︰火箭聯盟全獎杯達成方法白金攻略指南 [*]下一篇︰戰神3重制版混沌難度三羊一狗打法攻略指南
討論區文章:火箭聯盟全獎杯達成方法白金攻略指南[遊戲攻略網]
  獎杯︰白1 金5 銀10 銅20 總36   本篇攻略發布之時,我還有幾個需要無腦刷既杯子就能白金了,總共耗時5小時左右,實際白金最少需要13.75小時(理由後面會講) 本游戲基本所有獎杯都能一人完成,當然有一個需要聯網,只要有雙手柄即可完成   為了簡單講明,一些比較唔難既獎杯我就直接手打出來,大家正常游戲都能獲取   易得獎杯︰   有幾個唔難既直接講了︰   1v1 2v2 3v3 3個模式各贏一場 打bot即可   任意難度完成
討論區文章:終極街頭霸王4EVO2015總決賽視頻分享[遊戲攻略網]
《終極街頭霸王4》近日EVO 2015總決賽結束,毛毛奇打敗了GAMERBEE小向,讓我們一起來欣賞呢場對決la。來一起看《終極街頭霸王4》EVO2015總決賽視頻。 [*]上一篇︰街頭霸王5紐考利連招教學視頻分享 [*]下一篇︰火箭聯盟全獎杯達成方法白金攻略指南
討論區文章:街頭霸王5紐考利連招教學視頻分享[遊戲攻略網]
  本屆EVO上,《街頭霸王5》公布了新角色Necalli。有點像卓戈·卡奧和阿修羅合體嘿! Capcom係格斗游戲大賽EVO中公布了《街頭霸王5》既新角色,Necalli!呢哥們兒既模樣看起來有點像卓戈·卡奧(《係與火之歌》中那位東方大陸既部落首領)和阿修羅(阿修羅之怒)既合體——唔變身像卓戈·卡奧,變身了像阿修羅一點。   身世神秘既紐考利(Necalli)將會以狂野既戰斗姿態係戰斗中碾壓對手。除了其豐富既戰斗手段之外,他還能夠解放自己
討論區文章:美國末日弓箭使用技巧與擊殺集錦攻略指南[遊戲攻略網]
  以下呢個視頻是弓箭殺人集錦,包含了所有地圖。   係我看來弓箭擊倒所帶來既快感勝過任何槍,雖然弓箭係有些地圖好吃虧,但只要用熟了還是能用既好爽好過癮。   弓箭使用技巧︰   1、弓箭花400升一級會好用好多,花800升兩級就唔推薦。   2、弓箭正面對槍,盡量站著唔要蹲著。   3、利用掩體周旋特別重要。   4、有錢就買甲,可以防大噴和三點發。   最後我想講想要用好弓箭只要做到攻賤就行了。   攻︰弓箭絕
討論區文章:巫師3狂獵最高難度通關戰斗心得指南[遊戲攻略網]
  想玩無雙既話還是算了,呢是血與汗既教訓。當看到對面一群小水鬼或者狼群活蹦亂跳既時候請掏出自己既弩箭,慢慢引過來殺la。   敵人既攻擊套路其實都唔多,即使是最終boss他既攻擊方式亦都就5種左右,但是難就難係面對一群雜魚既時候。講實話它們既進攻欲望真既強仲係似乎還帶有一些配合,當la沖進怪物堆之後它們會輪流對la進行攻擱澤當la感覺抓到敵人破綻準備上前最後一擊既時候往往會有一個偏愛菊花既小伙伴對la後面抓一個
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士角色操作詳解及技能解析[遊戲攻略網]
  首先是人物基礎技能,基礎技能並非一開始就有,隨著劇情既進度逐步解鎖,無需加點。   回避︰   故名思議,好多ACT都有既通用技能,方法是按兩下A讓後加方向鍵,好多時用于回避敵人既彈軌,如果對著敵人使用還會有踏背動作,從而達成連擊效果   感應︰   按方向盤上,可以進入感應模式,呢時候會讓畫面數據化,並且附帶透視效果,從而更好既觀察敵人數量以及敵人攜帶既武器,另外隱藏道路,可以擊碎,可以當道具,既物
討論區文章:勇者斗惡龍英雄刷史萊姆攻略指南[遊戲攻略網]
  方法   1.主線要通關以後,裝備方面,跳舞娘馬尼亞既支線任務做完可以得到一個增加金屬怪物出現率既飾品,然後加暴擊既飾品力量紅寶石必備。   2.人物就是bug弓女比安卡了,請準備最高攻擊力既弓,裝上加暴擊既飾品,技能一定要點亮暴擊恢復MP小和大,以及增加靈巧小和大。給主角或者比安卡裝備增加金屬怪出現既飾品,如果沒有+11%暴擊既力量紅寶石+3就給主角裝備呢個增加率飾品la。其他人物請帶滿+5%經驗值既幸福既XX飾品
討論區文章:巫師3里40%突變誘發物獲得方法途徑攻略[遊戲攻略網]
  1、最高10%,和三個同色技能聯動就是40%了   2、次等綠色和藍色野外孽鬼會掉,幾率好高,然後合成中等,然後合成大幅,和對應顏色天賦能增加百分之四十。紅色唔是好好出。孽鬼第二章圖比較好遇到。   3、煉金加個點, 可以達到60%哦   4、低等升級上去 [*]上一篇︰巫師3法印流打拳小技巧詳解攻略指南 [*]下一篇︰街頭霸王5紐考利連招教學視頻分享
討論區文章:巫師3法印流打拳小技巧詳解攻略指南[遊戲攻略網]
  1.搞清楚拳賽開打既具體地點。   2.係上述地點放上亞登。   3.別磨蹭,速度開打,趁亞登還有效打趴對手。   我打群島三個人類就是呢麼過既。至于熊和巨魔,能滾翻和嗑藥難度其實還沒那三個人高。   至于其他路線既加點,好可能由於沒有堆法強導致亞登既持續時間和減速效果都唔夠。 [*]上一篇︰戰神3重制版競技場BUG使用方法攻略指南 [*]下一篇︰巫師3里40%突變誘發物獲得方法途徑攻略
討論區文章:巫師3昆特大賭局任務賺錢詳解攻略指南[遊戲攻略網]
  我更新完以後第一件事就是去教主廣場找商人,果然貝殼妥妥既沒了。白狼既拆貝殼倒賣珍珠大業就此拜拜,只能老老實實既繼續撿破爛= =   唔過昆特大賭局呢個任務,除掉1000塊既門票錢,最後還能到手大約4000塊,如果係游戲中期可以到手既話,是一筆唔小財富   呢個任務既建議等級是28級,我去做呢個任務既時候是16級,跟實提示是帶骷贗J必死無疑,唔過係流汗難度下還是可以搞定既。   裝備建議︰獅鷲升級套裝6件。   呢
討論區文章:蝙蝠俠阿卡姆騎士蝙蝠車任務做法詳解攻略指南[遊戲攻略網]
  第一項單純既就是把車打爆   第二項是鎖定導彈   第三項右下角顯示有4個車圖標   唔要讓敵人打到la,變成攻擊模式後   按R2發導彈,la注意變成攻擊模式後,屏幕中間會有兩個槽,la打死一個敵人載具,槽就存滿一點,當兩個都變成綠色後,按四下口鍵就能發動了。 [*]上一篇︰蝙蝠俠阿卡姆騎士劇情人物難點解析攻略 [*]下一篇︰巫師3昆特大賭局任務賺錢詳解攻略指南
討論區文章:蝙蝠俠阿卡姆騎士劇情人物難點解析攻略[遊戲攻略網]
  我相信還是有好多人玩到全破了,還是看唔懂劇情到底係演甚麼 ...   本作既風格承襲了前作優良傳統,唔僅打斗變得更有魄力   劇情亦都是畫下一個最終完結篇,收尾亦都挺有魄力既   系列作既彩蛋非常既多   可以找到超人、綠箭俠、火星獵人、閃電俠、少年泰坦存係既隱藏小彩蛋   以下Q&A有隨著劇情爆雷,請斟酌觀賞   劇情解析問答   Q︰「沒玩過前作既話會唔會看唔懂」   A︰「唔會到完全看唔懂,但是有玩過既
討論區文章:直到黎明最新玩家試玩視頻分享[遊戲攻略網]
[*]上一篇︰巫師3狂獵最新刷錢方法詳解攻略指南 [*]下一篇︰蝙蝠俠阿卡姆騎士劇情人物難點解析攻略
討論區文章:巫師3狂獵最新刷錢方法詳解攻略指南[遊戲攻略網]
  首先第一步la要尋找一個怪物窩   第二步炸毀   第三步拾取la認為值錢既材料把最唔值錢既留係 窩里就比如骷鰾Y   第四步好簡單 原地唔動 右搖桿360°旋轉一圈 la會驚奇既發現材料又回來了   是唔是好棒!!!!!   本人測試可以來回拾取30多次la,賣給商人亦都是一筆唔小既數目了 本人克朗現係有4萬 好了 再見祝大家有個好夢! [*]上一篇︰戰神3重制版擊敗50只狗獎杯獲得方法攻略 [*]下一篇︰直到黎明最新玩家
討論區文章:戰神3重制版擊敗50只狗獎杯獲得方法攻略[遊戲攻略網]
  係波塞冬宮殿,一個平台呢里可以無限刷狗既,殺了半天獎杯都唔跳,點樣回事???   呢獎杯描述既唔清楚,是要撕裂狗嘴巴,唔是砍死既,一直按圈圈QTE殺才行。 [*]上一篇︰戰神3重制版全流程純黑解講視頻攻略 [*]下一篇︰巫師3狂獵最新刷錢方法詳解攻略指南
討論區文章:戰神3重制版全流程純黑解講視頻攻略[遊戲攻略網]
 《戰神3重制版》是一款PS4獨佔重置大作,好多玩家由於沒有PS4或者沒有買呢款游戲而沒有機會玩到呢款游戲,但是唔要慌,小編下面就為大家帶來知名解講純黑制作既戰神3重制版混沌難度無傷視頻流程攻略,希望各位玩家喜歡。 [*]上一篇︰戰神3重制版去除屏幕黑邊去除方法攻略指南 [*]下一篇︰戰神3重制版擊敗50只狗獎杯獲得方法攻略
討論區文章:戰神3重制版去除屏幕黑邊去除方法攻略指南[遊戲攻略網]
  係顯示區域設定里面調   顯示區域里可以調滿,唔過會影響部分游戲既畫面,換游戲還得調回來簡直蛋疼   進游戲有黑邊,PS鍵返回主材點,進入設置,畫面設置,把四個交和屏幕四邊對其,然後關閉游戲重進。   好奇怪既Bug,第一次進游戲會把畫面強制縮小,難道是由於720P拉升成1080P既,猜測! [*]上一篇︰戰神3重制版流程解講視頻攻略 [*]下一篇︰戰神3重制版全流程純黑解講視頻攻略
討論區文章:戰神3重制版流程解講視頻攻略[遊戲攻略網]
戰神3重制版已經正式發售了,作為硬派動作游戲戰神3既高清重置版,將以全新既面貌展現奎托斯旅程既最終章,今天小編帶來戰神3重制版流程解講視頻攻略. [*]上一篇︰空之軌跡FCEVO二周目噩夢難度戰乙女玩法攻略 [*]下一篇︰戰神3重制版去除屏幕黑邊去除方法攻略指南
討論區文章:空之軌跡FCEVO二周目噩夢難度戰乙女玩法攻略[遊戲攻略網]
  《空之軌跡FC進化版》經過兩周目既奮斗終于拿到了白金,噩夢難度下既二周目隱藏BOSS戰乙女真是要把我虐到哭出來,確認打法之後又唔斷重來了好多次直到有一次終于打贏了,借助龍眼和一些道具亦都算是集齊了情報。下面分享一下自己既戰乙女打法。我既打法講實話好看臉,亦都比較復雜,希望大家能有更好既方法分享。   四個人,小約小艾奧瓜和
討論區文章:空之軌跡FC EVO魔法戰技數據列表與分析[遊戲攻略網]
  以下為後話,一方面是大家有興趣了解傷害計算公式既話可以看下第一部分(畢竟魔法戰技數據表里既傷害修正就是為了呢個而來既),另一方面是為了證明EVO中魔法流既隕落呢個觀點。實際上進化版既魔法輸出確實好唔給力,從多方面可以得到呢個觀點︰   1、從傷害公式看   原版空軌FC既基本傷害公式是3*攻擊-3*防御,對于物理攻擱澤攻擊部分是STR總值加減buff/deff引起既裸值既百分比+(技能修正+S技等級修正)*200CP S技1.5倍修正
討論區文章:太鼓達人V版初學者必讀新手指南攻略[遊戲攻略網]
  前些天,《太鼓達人V》終于發售了,唔知道小伙伴拿到手之後玩到自己喜歡歌曲既感覺點樣樣呢?唔過我想如果是初次接觸既玩家必定會被魔王難度虐既體無完膚la,看到一連串眼花繚亂既紅藍鼓點飛馳而來既時候根本唔知所措。那麼呢次就給初學者們一些指導與小技巧,雖然講音游唔是一天兩天就可以從初學者變成大觸既,但是一個好既練習思路會事半平耨@。   對于初學者,首先自然是熟練既通過簡單和普通模式,一定要大部分歌曲都能達
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士主線劇情章節二圖文流程攻略[遊戲攻略網]
  章節2︰case synopsis   1、係蝙蝠車內通過按下→可以進行任務既選擇,繼續進行主線任務la。開啟蝙蝠車前往下一個目標位置。   2、到達指定位置後通過使用蝙蝠爪爬上鐘塔。係頂層可以找到互動點通過按x即可互動進入鐘塔。調查書架上既雕像進行互動後觸發劇情。   3、劇情結束後通過R1使用蝙蝠爪離開鐘塔內部,召喚蝙蝠車到達目標地點後攀爬至樓頂與配電盒互動。隨後可以一路通過蝙蝠爪既使用來快速前往下一個蝙蝠投影處
討論區文章:巫師3狂獵無限刷錢視屏演示攻略指南[遊戲攻略網]
  首先來到諾威格瑞,來到教主廣場找到商人,買滿2個貝殼,再去旁邊既護甲商店拆解成珍珠。之後來到放高利貸既地方買出珍珠後買滿金幣,最後回到廣場來帶銀行兌換金幣。   一次來回搬運既話2000~3000唔等,往返幾次就基本唔愁錢了。當然游戲中亦都沒有特別需要花錢既地方,刷太多亦都沒有用,唔過好歹亦都能省下一些藥錢和裝備錢。 [*]上一篇︰巫師3狂獵最高難度通關戰斗心得指南 [*]下一篇︰超級爆炸動物園白金攻
討論區文章:超級爆炸動物園白金攻略指南[遊戲攻略網]
  呢款游戲簡單益智,畫風可愛,雖然制作上有點簡單,但是閑來無聊刷刷獎杯隨便玩玩亦都是唔錯既呢。呢游戲唔難出現崩潰,聯機亦都存係唔穩定,玩到後面既時候最好備份到雲一份存檔,以防萬一。本作一共1白8金6銀4銅,線上一共4個獎杯還是比較好拿既,有條件既亦都可以用PSV跟自己對刷。我找人刷沒聯上無奈自己野隊玩了唔幾把竟然都給拿完了。   翻滾la寶貝,建立房間既時候選帶開關炸牆既那個圖多刷幾次就會出現中間是個方形
討論區文章:最終幻想15湖中怪卡托布雷帕斯打法心得攻略[遊戲攻略網]
  「卡托布雷帕斯」是一只居住係湖里既巨大怪物,想必游玩過體驗版既玩家們都有所注意到。呢是一只等級82,HP80萬既超強敵人,將其打敗既話能獲得9999經驗值。作為體驗版中最強既敵人,「卡托布雷帕斯」既攻擊力特別高,僅僅是被攻擊到1-2回,HP亦都能陷入到瀕死狀態中。挑戰時等級唔能少于80級,此攻略中fami小編既全員等級為99級,仲係需要購買大量既回復藥劑。   「卡托布雷帕斯」最唔難攻擊到既是腳步,但盡管最唔難攻擊既
討論區文章:極品飛車18宿敵最終戰7分41秒視頻分享[遊戲攻略網]
[*]上一篇︰最終幻想15湖中怪卡托布雷帕斯打法心得攻略 [*]下一篇︰美國末日弓箭使用技巧與擊殺集錦攻略指南
討論區文章:血源最快速刷血瓶方法攻略指南[遊戲攻略網]
  1、打奶媽既路上,從中路開始上,然後引誘2頭豬和幾個基佬自相殘殺,回去可以撿到釵h血瓶,劇情la要打完躲貓貓才行   2、後期迷宮,深度5走一趟,回響好多,如果要壓級,既確可以直接買   3、找個5層迷宮 比如蘋果杯啥既,一圈小怪 一般係15到20w錢,三四圈就夠la補給了   4、如果是被boss卡住血瓶空了想補給,最簡單快捷既方式就是一個優盤   5、刷63萬回響買700個藥瓶 [*]上一篇︰血源騎士劍使用技巧心得攻
討論區文章:神秘海域4劇情及人物試玩心得分享[遊戲攻略網]
  《神秘海域4》發生係《神秘海域3︰德雷克既詭計》三年後,所係地為馬達加斯加殖民地,場景從印度洋上既東非國家一貫穿到各種白雪皚皚既室外,兄弟兩人將會對抗反派寶藏獵人Rafe以及Nadine。除了堤防敵人既陰險狡詐以外,德雷克還要時刻提防山姆既各種魯莽行徑。今天《神秘海域4》劇情及人物試玩心得,跟小編一起來看看《神秘海域4》好玩嗎!   試玩心得   1.封閉演示既市集部分走既和之前線路幾乎相同,讓我一度認為呢是錄
討論區文章:GTAOL防止被NPC懸賞方法攻略指南[遊戲攻略網]
  防止搶NPC車輛後被懸賞方法︰   1、直接將NPC從車上拖下搶走車輛。   呢1種方法被懸賞既概率最高,感覺隨隨便便就被懸賞了。   2、我以為只要將NPC拖下車然後殺死他就唔能懸賞la了,然而並沒有乜野卵用。有次已經殺死了司機,開走一段路了,還是懸賞我。   概率相比第一種略有降低。   3、開被動模式搶車。   被懸賞後就沒法開被動模式了,所以我覺得開著被動去搶就沒有problem。但是居然還是被懸賞了,只要沒有下
討論區文章:海賊無雙3白胡子招式按鍵詳解指南[遊戲攻略網]
  永遠偉大既老爹   推薦技能   老爹攻速略慢,利用曝氣可以搞掂呢個problem,方便快速出強力既C5,仲係曝氣下C5無需蓄力直接變為蓄力版民澤性價比好高。   幾個技能都是為了能讓老爹全程曝氣作戰同時保持高輸出。   可以把戰場之星換成狙擊手既心得,由於老爹蓄曝氣速度還唔錯,而狙擊手對于C5,兩個無雙都能有加成。   C1-1向左橫揮剃刀,同時釋放一個沖擊波。   C1-2向右橫揮剃刀,同時釋放一個沖擊波。   C1-3
討論區文章:血源騎士劍對戰甦美魯女王視頻演示攻略[遊戲攻略網]
  《血源》中唔乏一些難打既BOSS,但是有時候換一把武器就可以好無腦既打過,看呢篇手殘黨福音,《血源》騎士劍對戰甦美魯女王打法視頻攻略,讓la無腦過女王。 [*]上一篇︰海賊無雙3白胡子招式按鍵詳解指南 [*]下一篇︰海賊無雙3白金獎杯達成攻略指南
討論區文章:海賊無雙3白金獎杯達成攻略指南[遊戲攻略網]
  附上白金心得若干︰   1. 羈絆突擊快結束時,按R2取消,可起碼回收兩格既羈絆。(可惜我最後才無意發覺)   2. 鑒賞100%後唔會跳杯,需要隨便再打一局才行。   3. 部分人物技能,係羈絆與條件均滿足情況下未獲得,亦都需要用此人物隨意戰斗一場。   4. 夢幻島通關後,可隨時打最後一關,重置強敵。 [*]上一篇︰血源騎士劍對戰甦美魯女王視頻演示攻略 [*]下一篇︰海賊無雙3強力又好玩角色推薦指南
討論區文章:海賊無雙3強力又好玩角色推薦指南[遊戲攻略網]
  夢想航海傳、挑戰章節模式下較強既角色介紹 [*]上一篇︰海賊無雙3白金獎杯達成攻略指南 [*]下一篇︰蝙蝠俠阿甘騎士小丑女玩法視頻解析攻略
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士小丑女玩法視頻解析攻略[遊戲攻略網]
蝙蝠俠︰阿甘騎士剛發售唔久,呢里小編就給玩家們帶來一篇蝙蝠俠阿甘騎士小丑女玩法視頻解析攻略. [*]上一篇︰海賊無雙3強力又好玩角色推薦指南 [*]下一篇︰巫師3狂獵小霧妖位置詳解攻略指南
討論區文章:巫師3狂獵小霧妖位置詳解攻略指南[遊戲攻略網]
  小霧妖位置︰   1、如圖,有小霧妖,但是唔多   2、迷霧島全都是小霧妖;   3、血腥男爵哪個地圖就有霧妖;   4、希里和杰洛特殺狂烈指揮官那個地方有4只就看la有沒有本事殺全部是紅色骷顱頭級別既;   5、威倫有,係靠近大黑樹那片,5級既小霧妖,威倫亦都有一個寶藏是小霧妖還是霧妖係守既;   6、主線,被希里炸掉既森林,群島地圖那有;   7、老巫醫既任務。係島上做儀式。最後要找老巫醫父親既尸體。老巫醫父親既
討論區文章:血源騎士劍使用技巧心得攻略指南[遊戲攻略網]
  二周目給呢玩意+10,一下就後悔,但現係5周目,我副武器唔論玩乜野,主武器一定是騎士劍   由於騎士劍變形後既攻速實係太惡心   變形前   變形前既 R1 combo 第1、3下是刺擱澤傷害優秀,problem變形前速度跟一般長劍沒太多分別,外加刺擊對行動迅速既敵人經常揮空,使用雞肋,除非要用 R2 續力,唔然沒有必要使用變形前既騎士劍   變形後   而變形後騎士劍短似匕首,威力只有帳面既70%,但速度提高一個檔次,呢時速
討論區文章:巫師3狂獵寶劍與餃子完成方法攻略指南[遊戲攻略網]
  其實呢個任務其實唔難,有三種方法可以完成,唔知道既朋友們可別係傻乎乎去砍怪了。   一、   開打後跑遠點脫離戰斗,冥想幾個小時,就完成了。   二、   買瓶還原藥水,把點數都加迷惑既那個法印,迷惑一個矮子打其他既矮子,1分鐘搞定。   三、   17級打既,矮人打我一下一半血,我砍一下一點點,但是他們又唔會動,就係原地站著,我就套昆恩然後砍兩下閃避,慢慢磨死既。 [*]上一篇︰巫師3狂獵小霧妖
討論區文章:海賊無雙3戰斗畫面及試玩心得指南分享[遊戲攻略網]
  游戲畫面   《海賊無雙3》既開場和過場大多以格子漫畫既形式來表現,並沒有制作過多既CG和過場動畫,難免給人感覺有些唔夠過癮;而僅有一些CG與原作動畫亦都稍有唔同,游戲既動畫風格偏僵硬,亦都比較油膩,係劇情緊張且語氣凝重或激動時,畫面依然輕松自然,無法表達出場面既氛圍,缺乏代入感。另外人物係口型上亦都完全牛頭唔對馬嘴,呢個problem應該是由于唔同語言版本既差異,任何開發商都唔可能單獨對某個版本進行FACEFX
討論區文章:如龍0飛鏢小游戲玩法心得攻略指南[遊戲攻略網]
  最近又把飛鏢好好玩一下,總算抓出接近百發百中既感覺。   飛鏢用桐生打一次就可先去質屋買次高級飛鏢。   打301,先打個1分,之後右類比下壓到底,針頭對準中心,每次都是BULL,樂勝初級。   初級過了後,記得再到質屋買最高級飛鏢。呢10次變帽子戲法既CP就可解了。   再來打既是上級者,要打既點是15-20分既三倍分區,先唔動右類比,移動左類比讓手晃既位置與三倍分區有最大重疊,然後右類比下拉一半以上,但唔要到
討論區文章:巫師3狂獵DLC史凱利護甲減傷測試視頻[遊戲攻略網]
  今天小編給大家帶來既是《巫師3》DLC史凱利護甲減傷測試視頻,減傷效果超好,真既是神器啊!快跟小編一起來看看la!   史凱利護甲 有16級 和41級 2個版本, 白狼35級時NPC就會出售41級版本.   全套489護甲 80%(劈) 71%(穿刺) 75%(鈍擊) 減傷 +劍油25%減傷. 對付人類簡直神器...   白狼41級 VS 54-55級守衛 (死而
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士游戲模式及武器道具解析指南[遊戲攻略網]
  蝙蝠俠于1939年出生,係背負著雙親被犯罪者殺害既悲慘命運下毅然站出來維護世界既和平既超級英雄。白天,蝙蝠俠是哥潭市鼎鼎大名既富家公子,係夜晚,他是能給予任何犯罪者夢魘既暗夜騎士,蝙蝠俠。   游戲自然是DC超級英雄蝙蝠俠既衍生,系列算上本作共有三作。分別是《蝙蝠俠︰阿甘瘋人院》、《蝙蝠俠︰阿甘之城》與本作《蝙蝠俠︰阿甘騎士》。游戲分別講述了蝙蝠俠與唔同既邪惡首腦之間既戰斗,蝙蝠俠通過唔斷既努力與伙
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士主線流程攻略指南[遊戲攻略網]
  《蝙蝠俠︰阿甘騎士》雖然PC版既優化等內容都好差強人意,但是主機PS4次世代版既游戲是一款相當唔錯既,但是由於沒有中文,所以好多玩家玩呢款游戲都比較吃力,下面小編就為大家帶啦蝙蝠俠阿甘騎士既主線任務圖文流程攻略,希望各位玩家喜歡。   前言   蝙蝠俠是歐美一個傳奇既英雄人物。唔管是漫畫還是游戲作品,對于樓主來講都是好喜歡既,之所以呢個系列沒有熱起來,是由於係國內沒有中文la,但是即使沒有中文,呢亦都
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士獲得電擊槍攻略指南視頻[遊戲攻略網]
游戲中釵h玩家唔清楚電擊槍獲得既具體步驟,呢里小編就為玩家們分享一段視頻,視頻中會給大家演示點樣樣後去電擊槍。 [*]上一篇︰蝙蝠俠阿甘騎士蝙蝠車任務做法攻略指南 [*]下一篇︰蝙蝠俠阿甘騎士主線流程攻略指南
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士蝙蝠車任務做法攻略指南[遊戲攻略網]
  第一項單純既就是把車打爆   第二項是鎖定導彈   第三項右下角顯示有4個車圖標   唔要讓敵人打到la,變成攻擊模式後   按R2發導彈,la注意變成攻擊模式後,屏幕中間會有兩個槽,la打死一個敵人載具,槽就存滿一點,當兩個都變成綠色後,按四下口鍵就能發動了。 [*]上一篇︰蝙蝠俠阿甘騎士非流程獎杯獲得方法指南 [*]下一篇︰蝙蝠俠阿甘騎士獲得電擊槍攻略指南視頻
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士非流程獎杯獲得方法指南[遊戲攻略網]
  Brutality 101 (殘暴101)   係一次連擊中使出15種唔同既戰斗動作   呢個推薦係AR挑戰既連段挑戰里和大少共斗既那關挑戰,首先絕對唔能斷連,投擲道具每一項都用一下即可以用來保持連段,又能代表一個動作,由於有大少存係,所以L1既合體技亦都算一個攻擊動作,呢關人數夠多,基本可以輕松拿到呢個獎杯。   Blunt Trauma (鈍傷)   使出每一種掠食者擊倒招式   講2個比較唔難漏既TAKEDOWN,一個是冷凍彈凍住敵人既特殊
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士技能加點推薦指南[遊戲攻略網]
  技能加點推薦︰   1、坦克系列,坦克導彈數量,積氣速度,火炮威力;   2、格斗系列,fear連擊數;   3、裝備系列,無人機干擾,探測器干擾,醫療包干擾,點擊棒干擾;   4、坦克戰後期還是比較難既,火炮威力升級後普通坦克唔用秒炮台,打車身就爆;   5、Fear連擊最多可以升級到5連,非常效率,一波帶走忍者;   6、干擾系列,呢幾個性價比最高,上過干擾彈後,敵人只要使用就會爆炸暈厥。 [*]上一篇︰蝙蝠
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士劇情任務人物100%通關心得分享[遊戲攻略網]
  全部出場人物 神作神作   DLC   先從幾個DLC講起……   小丑女︰總體來講就是一個人殺進JC叔叔菊 爆爆夜翼 完了救出毒藤女 如果水平好 20分鐘都用唔了 簡直坑爹 小丑女玩法亦都沒乜野太大既亮點 棒球棍挺給力 亦都唔管小丑乜野卵事 有點失望……   紅頭套︰呢是gamestop既指定DLC 所以大陸既盆友們應該還要等等 唔過亦都別有乜野怨念…… 本人12分鐘破關 唔過紅頭套既戰斗方式超
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎全士支線任務攻略指南[遊戲攻略網]
  呢次既支線任務設計和系列前作唔太一樣,加上地圖擴大和蝙蝠車加入既因素,變得更豐富和有趣了起來,我見好多朋友係討論,就想把自己知道既一些東西和大家分享,講得唔好,權當是拋磚引玉,如果有講既唔對或遺漏既地方,還請大家一起補充。   目前我玩到總進度61%,有幾個小任務已經全部做完了。玩既是PS4版,所以按鍵講明根據PS4手柄來寫。   支線任務列表   按下手柄既十字鍵右鍵就開啟任務菜單,12點方向是主線任務,
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士撞擊點獎杯達成方法攻略指南[遊戲攻略網]
  呢個獎杯絕對是呢個游戲中最惡心人既獎杯。沒有之一。(僅僅針對現係既主機版本)   呢個獎杯獲得條件︰用蝙蝠車既機槍,係一局坦克戰斗中,唔受任何傷害,完美連續擊毀5輛坦克。   尼瑪要用PC玩,呢個獎杯挺簡單既。結果用PS4玩,手柄搖桿靈敏度唔能調,我加了延伸帽一樣各種悲劇。。。   加上呢個獎杯系統各種SB判定。導致我花了快1個小時才搞定。   獎杯達成具體方法︰   1、用la既蝙蝠車既R1機槍,瞄準敵人坦克炮
討論區文章:GTA5獲得稀有車輛及彩蛋攻略指南[遊戲攻略網]
  存車規律   車輛存取︰3位主角存車既數量唔一樣,老崔10輛 小富和老麥都是8輛   大家最關注既是載具扣押所是個乜野規律?我給各位解釋一下︰首先載具扣押最多兩台車   第一種︰如果la現係開既車是花錢買既,下車打個出租隨便乜野地方,跳過畫面花錢既車直接進載具扣押。(此方法是利用出租車跳過畫面刷新)   第二種︰還是正係開花錢買既車,此時la去開大街上既車開一段時間下車後記著把車炸掉。花錢既車直接進載具扣押。
討論區文章:海賊無雙3刷S評價等級突破及劇情拼圖攻略指南[遊戲攻略網]
  刷S評價   以PS4版本為例,PS5版本條件進本是減半既   傳講日志模式   (某些關卡有降低)基本條件是殺敵數3000,嘆號1500,過關時間每關唔同基本20分鐘內都能S。   夢幻日志模式   殺敵數2400,嘆號1200,過關時間18分鐘內,呢是固定既。   夢魘日志模式   殺敵數1800,嘆號900,過關時間18分鐘內,亦都是固定既。   (令︰夢魘日志出現條件——夢幻日志模式打過最後之島即可,最後之島開啟條件是打掉15個強敵。
討論區文章:蝙蝠俠阿甘騎士主線劇情章節一圖文流程攻略[遊戲攻略網]
  序章︰   1、進入曙U後來到la台坐下,與侍者對話完後左側既男子會上來搭話。   2、前往曙U深處紅衣男子處按x與男子對話。隨後畫面崩壞,胡亂開幾槍即可。   章節1︰City of Fear   1、開場後利用滑翔與蝙蝠爪(按R1)前往蝙蝠投影下方。   2、結束劇情後前往新既任務地點。通過地圖可以觀察是一個廣場。   3、來到廣場通過使用近戰肉搏與敵人戰斗。雖然雜兵中有兩個持有棒球棒既敵人但是作為練手既第一批敵人難度唔
討論區文章:明星新聞news2018情人節系列寫真流出!眾維密天使性感嬌艷_娛樂頭條
  新浪娛樂訊 維密天使Elsa Hosk、Jasmine Tookes、 Josephine Skriver、Lais Ribeiro、Lily Aldridge、 Martha Hunt、Romee Strijd、Sara Sampaio和Taylor Hill最新2018情人節系列寫真釋出。   新浪娛樂訊 維密天使Elsa Hosk、Jasmine Tookes、 Josephine Skriver、Lais Ribeiro、Lily Aldridge、 Martha Hunt、Romee Strijd、Sara Sampaio和Taylor Hill最新2018情人節系列寫真釋出。   新浪娛樂訊 維密天使Elsa Hosk、Ja
討論區文章:明星新聞news袁詠儀與兒子自拍唔停 魔童蹦蹦跳跳心情大好_娛樂頭條
  新浪娛樂訊 日前,袁詠儀接兒子魔童放學被拍。袁詠儀先是與兒子自拍,隨後二人去便利店買鮮奶喂流浪貓。喂完貓後,魔童心情大好,一路蹦蹦跳跳。二人隨後到游樂場玩樂,畫面溫馨。   袁詠儀與兒子自拍   拍唔停   表情搞怪   便利店買鮮奶   喂流浪貓   一路蹦蹦跳跳   新浪娛樂訊 日前,袁詠儀接兒子魔童放學被拍。袁詠儀先是與兒子自拍,隨後二人去便利店買鮮奶喂流浪貓。喂完貓後,魔童心情大好,一路
討論區文章:實力圈粉!《聲臨其境》《演員的誕生》演員人氣急升_娛樂頭條
  對演員來說,“聲台形表”是基本央A但近年來關于呢d基本幼i示的節目其實並唔多,因此,當關注演技的《演員的誕生》和著重台詞奶O的《聲臨其境》播出後,觀眾們才會瘋狂“打call”——兩檔節目的網絡評分、話題度、收視率等相關數據都有唔俗的成績。與此同時,在節目中有上佳表現、既能飆演技又能飆台詞的實力演員們也人氣急升,有觀眾認為,回歸表演,他們更有魅力!   周一圍翟天臨朱亞文   用表演和台詞巧酗麚t圈粉  
討論區文章:《鳳囚凰》尷尬滿滿遭遇群嘲 造型雷人表演低幼_娛樂頭條
  2018年開年,原本古裝大劇火拼的熱鬧局面沒有出現,由于周迅主演的《如懿傳》和範冰冰主演的《巴清傳》檔期擱置,變成了《鳳囚凰》“一枝獨秀”。由關曉彤、宋威龍兩位年輕演員主演的《鳳囚凰》,目前豆瓣評分3.1分,也創下該劇藝術總監于正作品的最低分。從女主角“縫紉機頭”造型,到主角單薄的表演,再到被原著黨認為改編失敗的劇情,《鳳囚凰》遭遇了群嘲。   《鳳囚凰》改編自同名網絡小說,以南北朝山陰公主為主角,
討論區文章:李冰冰吳尊攜手對抗萬蛛來襲《謎巢》高能特效唔炫技_娛樂頭條
  國際動作冒險電影《謎巢》一經上映,就憑借震撼逼真的特效獲得觀眾無數好評。影片中唔理是視覺宏大的帝陵奇觀和狂風沙暴,還是群蛛侵襲時每一只蜘蛛的細節把控,都與真實無異,可謂每一幀特效都真材實料,雖唔炫技,卻盡顯高端大氣。影片由金波•蘭道執導,李冰冰、凱南•魯茲、吳尊、凱爾希•格蘭莫領餃主演,正在全國各大院線熱映。   《謎巢》的導演金波•蘭道曾經擔任過《黑客帝國》、《靈魂戰車》、《神秘代碼》等多部
討論區文章:《和平飯店》將播 雷佳音陳數挑戰方言版莎士比亞_娛樂頭條
  奮斗烏托邦/文 實習生雨薇/文   新浪娛樂訊 1月23日,幽默懸疑諜戰大戲《和平飯店》在杭州舉辦新聞發布會,該劇將于1月25日起每晚在浙江衛視全國獨播。   發布會現場,導演李駿,編劇張萊攜主演陳數及眾主創出席現場,而雷佳音及李光潔則通過VCR發來賀詞。雷佳音更通過VCR向陳數發起“莎士比亞式”台詞挑戰,而陳數以湖北方言完美應對並將台詞“唱”了出來。   陳數︰一個演員遇到她的角色,是她的幸運   《和平飯店》
討論區文章:明星新聞news日本超人氣輕熟女星比基尼出鏡性感火辣_娛樂頭條
  新浪娛樂訊 磯山沙也加是日本超人氣輕熟女寫真女星,本組圖片收錄了她在2017拍攝的部分寫真。   新浪娛樂訊 磯山沙也加是日本超人氣輕熟女寫真女星,本組圖片收錄了她在2017拍攝的部分寫真。   新浪娛樂訊 磯山沙也加是日本超人氣輕熟女寫真女星,本組圖片收錄了她在2017拍攝的部分寫真。   新浪娛樂訊 磯山沙也加是日本超人氣輕熟女寫真女星,本組圖片收錄了她在2017拍攝的部分寫真。   新浪娛樂訊 磯山沙也加是
討論區文章:世界上10個最強大既事物,比如魏吉娜 [怪人怪事]
10 of the Strongest Things in the World我地總是被人告知,講要變強,變得更強。我地鍾意飲濃咖啡(strong coffee),我地亦都鍾意強壯既體魄,又或是堅強既人格。我地都知道舉重運動員非常強壯,但係下面既呢d強者們卻把強壯既重心放係la其他方面,他們強壯既方式亦都更為特殊——唔免讓la大食一驚。 石墨烯 科學家們通過測試已經證明,石墨烯是地球上最強韌既材料之一。如果物理學家們能制取出厚度相當于普通食品塑料包裝袋既(
討論區文章:世界上最矮成人男子去世,享年75歲 [怪人怪事]
2015年9月5日消息,世界最矮男子、來自尼泊爾既錢德拉·巴哈杜爾·唐吉(Chandra Bahadur Dangi)9月3日因病係美屬薩摩亞群島逝世,享年75歲。目前官方未公布丹吉既真正死因,但外傳有應該是肺炎。 唐吉是尼泊爾人,現年75歲,身高僅0.546米。2012年接受吉尼斯既認證,成為世界上最矮成年巴打,打破菲律賓既Junrey Balawing所創造既身高僅0.6米既紀錄。 唐吉家住尼泊爾一個偏遠山區既小村莊,係首都加德滿都西南約335英里既Dang地
討論區文章:世界上最貧窮既5個國家,la知道咩 [怪人怪事]
5 Poorest Countries In The World先有雞還是先有蛋,呢個problem一直困惑著我地。現係有一個類似既problem︰金融體系首先是生命支持還是限制個人?數十年來,有五個國家一直為此掙扎。 呢d國家既農業生產停滯唔前,亦都沒有從工業革命中獲益,生產力水平低下,國家經濟總量較低。有好多指標可以衡量一個國家既貧困程度,我地將使用國內生產總值(GDP)按人均購買力(PPP)進行比較。 1. 厄立特里亞 雖然呢個國家擁有銅礦和金礦資源
討論區文章:世界上JJ最長既巴打講絲打害怕和他扑野 [怪人怪事]
Man with 'world's longest penis' says women are too afraid to have sex with him 來自曇哥東北部科阿韋拉省薩爾提略既52歲Roberto Esquivel Cabrera自稱有著世界上最長既JJ,但卻孤身一人,因為女性非常害怕他既大JJ,唔願和他發生性關系。 Cabrera表示,自己既JJ有18.9英寸長(約合48厘米),頭部周長近10英寸(約合25厘米)。由于JJ垂下時能達到他既膝誑H下,導致他行動困難,亦都無法正常@做野@。他希望曇哥政府能把自己登記為
討論區文章:盤點世界各國既大姨媽稅收情況 [怪人怪事]
'Tampon tax' paid around the world 世界上有一半人la每個月都要使用,而且要用30年。 女性衛生用品是生活必需品,有必要征稅咩? 世界各地唔同國家既征稅情況又是點樣樣既呢? 澳大利亞 澳大利亞既社會活動人士正係游講政府放棄有爭議既女性衛生用品稅,即所謂既「衛生棉條稅」,稱咁樣做非常荒謬。 係澳大利亞,消費者必需支付10%既「商品及服務稅」(GST),生活必需品是例外。女性衛生用品並未被列入生活必需品。女性衛生用品
討論區文章:12個最奇異既人體世界記錄 [怪人怪事]
12 Of The Most Bizarre Human Body World Records人類既身體可以做到釵h神奇既事情,真既非常神奇!甚至有些時候呢d神奇既事情是la所唔希望見到既。大概從來沒有人跟以下呢d人講過,出于某些原因(應該是基因,應該是後天選擇等等),他們既身體看上去……呃……跟我地大家唔太一樣。 感謝世界吉尼斯記錄,讓我地得以發現呢d奇奇怪怪但又好酷既人們,他們既身體簡直是難以置信。唔信?那讓我地一起來睇睇呢d古怪離奇既人體世界紀錄l
討論區文章:聯合國希望各國對lgbti人現係做既24件事 [怪人怪事]
The 24 things the UN wants every country to do right now for LGBTI people我地會睇到一個婚姻平等、沒有反對變形既暴力、係學校對LGBTI(蕾絲邊、gay、雙性戀、變性人和雙性人)沒有欺凌既世界咩?如果聯合國既呼吁得到實施既話 聯合國人權理事會既一份新報告對全世界對地球上既每一個國家提出la一組全面既要求。呢d唔是建議,而是義務,其中好多都係依從國際法。報告上講LGBTI既權力係有些國家得到la提高,但係但世界仍處于持續
討論區文章:關于印度20個令人驚訝既和冷靜既事實 [怪人怪事]
20 Surprising And Cool Facts About Exotic India20個真相,呢一次是關于奇特而美麗既印度。 1.印度家庭主婦擁有世界上11%既黃金。呢數量超過la美國既儲備、國際貨幣基金組織(IMF)、瑞士和德國既總和。 呢個國家既人民對黃金非常著迷,其國家既黃金持有大約有15000噸。 2.一個印度巴打一個人種植la1360畝既森林,形成la一個復雜而繁榮既生態系統。 呢是一項艱巨既任務,他花la超過九年既時間來培養呢片森林。 3.印度總理既薪
討論區文章:世界各國男同性戀者是最幸福既國家 [怪人怪事]
The countries where gay men are the happiest 係全世界約三分之一既國家中,LGBT(蕾絲邊、基佬、雙性戀和變性人)仍然被認為是犯罪,係七個國家中,身為同性戀是要殺頭既。但係其他地方,比如北歐,非常接受同性戀。 意料之中既是,一項新既調查顯示同性戀者係那些歡迎同志既地方是感覺最幸福既。總部位于阿姆斯特丹既約會和社區網站Planet Romeo,攜手德國古騰堡大學對全世界115000既男同性戀者開展la一項係線調查。結合公眾輿論
討論區文章:如果去以色列旅游,先左解一下呢個神奇既國家 [怪人怪事]
What are some mind-blowing facts about Israelis? Ofir Oron 雖講以色列被各種敵對國家恐怖組織包圍,比如ISIS、哈馬斯、真主黨(黎巴嫩既激進什葉派穆斯林組織)等等,但以色列既高房價確是全世界數一數二既,是別地都沒房子la咩?唔能理解。 據維基百科既數據顯示,以色列是美國人既第三移民目既地,另外兩個是鄰國曇哥和加拿大。 Matan Shelomi 以色列國民既受教育程度非常高,擁有博士、碩士及其他高等學歷既人數遠超他國,科
討論區文章:攝影︰照片還原朝鮮人民既真實生活 [怪人怪事]
作為世界最後既封閉社會之一,封鎖邊境既朝鮮吸引la全世界既好奇心。盡管糧食危機已經持續la20年,政權兩次更迭,但係呢個神秘既國度生活還係繼續。以下既照片將還原朝鮮既日常生活。 自從甦聯解體之後,朝鮮亦都就與世界完全隔絕la。
討論區文章:軸距加長 東風雪鐵龍C4 AIRCROSS申報圖
版權聲明︰本文版權為網易汽車所有,share要貼明版權來自網易車車。 網易汽車4月13日報道 日前,我地從工信部獲取到了一組東風雪鐵龍全新小型SUV——C4 AIRCROSS車型既申報圖,新車基于海外版C3 AIRCROSS加長而來,預計將于下半年正式出世。 外觀部分,C4 AIRCROSS車型在外觀上與C3 AIRCROSS車型幾乎相同,極大程度延續了C-Aircross概念車既整體風格,同時亦都繼承了雪鐵龍最新既“法式樂觀”設計理念,很多細節處理與天逸 C5
討論區文章:將推出六款車型 長安歐尚A600將4月出世
版權聲明︰本文版權為網易汽車所有,share要貼明版權來自網易車車。 網易汽車4月12日報道 日前,長安歐尚A600既信息進一步曝光,新車將推出1.5L+5MT和1.6L+6AT兩種動力組合共六款車型,預計將于4月內出世。 點擊查看更多車型 新車信息︰ 1.外觀采用全新設計語言,六邊形大嘴格柵造型,寬大既鍍鉻裝飾條與車標融為一體,前保險杠既設計亦都要比長安歐尚更簡潔耐看; 2.車身尺寸長寬高分別4510/1725/1700mm,軸距為2680mm,
討論區文章:未來國產 三菱轎跑SUV將于月底國內首發
版權聲明︰本文版權為網易汽車所有,share要貼明版權來自網易車車。 網易汽車4月12日報道 日前從三菱官方獲悉,三菱全新車型Eclipse Cross將在4月25日開幕既北京車展中亮相。呢款緊湊型SUV采用了轎跑式既設計風格,作為一款全球戰略車型,新車未來將會在廣汽三菱進行國產。 •Eclipse Cross前臉酷似在產既歐藍德車型,通過鍍鉻條將大燈與霧燈區域進行連接,霧燈尺寸相對可觀,前臉更具有層次感,尾部采用雙擾流板既設計,下部擾
討論區文章:國內特供2.0L引擎 廣汽豐田C-HR申報圖曝光
版權聲明︰本文版權為網易汽車所有,share要貼明版權來自網易車車。 網易汽車4月15日報道 近日,廣汽豐田C-HR出現在工信部“第307批《道路機動車輛生產企業及產品公告》新產品公示”名單中。據了解,呢款奕澤既兄弟車型將于4月24日正式亮相並公布預售價,並于呢一年年中正式出世。 新車信息︰ 外觀方面,廣汽豐田C-HR延續了海外版車型既整體設計風格。新車長寬高分別為4405/1795/1565mm,軸距為2640mm。 配置方面,根據車型
討論區文章:首款車型為中大SUV 長安林肯將投產出世
版權聲明︰本文版權為網易汽車所有,share要貼明版權來自網易車車。 網易汽車4月14日報道 近日,網絡有消息稱,國產化既長安林肯將會在2019年下半年生產,首款車型為3月在紐約車展發布既中大型SUV——林肯全新一代Aviator。 •新一代Aviator定位介于MKX與領航員之間,國內首次亮相時間定于呢一年既4月23日,2019年下半年實現國產出世,年產能3萬輛; •該車與下一代福特探險者共享CD6平台打造。前臉采用了大尺寸既前進氣格柵
討論區文章:售197.80萬 梅賽德斯-AMG GT C正式出世
版權聲明︰本文版權為網易汽車所有,share要貼明版權來自網易車車。 網易汽車4月13日報道 今日晚間,梅賽德斯-AMG GT C中國特別版正式出世,售價為197.80萬,新車定位在梅賽德斯-AMG GT S和梅賽德斯-AMG GT R之間,提供啞光朱玉白和啞光石學兩款專屬顏色,同時官方表示AMG GT四門版車型將在年底出世。
討論區文章:終于換MQB啦 大眾全新寶來申報圖曝光
版權聲明︰本文版權為網易汽車所有,share要貼明版權來自網易車車。 網易汽車4月13日報道 日前,一汽-大眾全新寶來既申報圖,新車最大既變化在于換用了MQB平台進行打造,將于2018年年內正式亮相並出世。
討論區文章:瑞風S7混動等首發 江淮汽車北京車展陣容
版權聲明︰本文版權為網易汽車所有,share要貼明版權來自網易車車。 網易汽車4月16日報道 在今日舉辦既江淮汽車北京車展預展活動上,網易汽車獲悉了品牌車展陣容,其中江淮瑞風S7混動版將首發亮相,江淮iEV6e運動版將正式發布,另一款新能源車型江淮iEVA50將出世,在智能領域江淮將發布一款和百度聯合開發既無人駕駛測試車,將于2019年下半年正式量產。 江淮自動駕駛汽車 【瑞風S7混動版】 1.外觀和2017廣州車展出世既運動版保持
討論區文章:海馬二代福美來F7概念車設計圖很科幻
版權聲明︰本文版權為網易汽車所有,share要貼明版權來自網易車車。 網易汽車4月16日報道 日前,根據海馬汽車官方信息︰第二代福美來F7概念車既設計圖被曝光。新車線條流暢動感,展現出海馬家族既全新設計風格和造車理念。據悉,該車將在4月25日開門既2018北京車展正式亮相。 從設計圖來看,新車具有較多與“海洋”相關既元素,新車以海面漣漪為靈感針對大燈內部結構進行設計,而上方既日間行車燈則以燈塔為設計靈感;車身腰
討論區文章:2019年出世 Jeep大指揮官PHEV實車亮相
版權聲明︰本文版權為網易汽車所有,share要貼明版權來自網易車車。 網易汽車4月18日報道 在昨日,Jeep大指揮官出世既同時,大指揮官PHEV版車型亦都悄然亮相。據悉,大指揮官PHEV在細節方面與普通汽油版有所區別,並配備插電式混動系統,而新車將于2019年出世。 【大指揮官PHEV】信息 1.將在2019年出世 2.外觀細節與汽油版有所調整 3.整體配置與汽油版高配接近 4.車身增加PHEV標識,輪圈樣式特殊 5.充電口位于車輛右後翼子板
討論區文章:產後24小時是關鍵時間段
  產後24小時又是好關鍵既時間段,呢24小時點樣過呢?   1、生殖器官既變化   當孩子降生後稍等片刻,胎盤隨之排出,接生人員會檢查胎盤是否完全,檢查會陰,對破裂既傷口進行縫合,如果有側切既產婦,接生員會逐層既進行縫合。輔助既醫生會站係產婦旁邊,輕輕既對子宮既底部進行按摩,促進子宮既收縮。   出生既bb會大聲啼哭,向世界宣告“我來啦!”接生人員會吸淨新生兒口鼻既黏液,擦干身上既羊水,交到台下,將孩子
討論區文章:產後泌尿系統多注意
  1.謹防膀胱炎。   mum係產後4.6小時要及時排尿,如果唔係出現排尿困難後,其實唔難發生尿瀦留,從而增加膀胱既負擔,降低了膀胱既防病能力,使得細菌其實唔難侵入尿道導致膀胱炎。要預防膀胱炎既發生,首先就要鼓勵產後多排尿,唔要使尿係膀胱里貯存過久,以免細菌繁殖;同時可以用熱水燻洗外陰或用溫開水沖洗尿道口周圍誘導排尿,還可係下腹正中放置熱水袋刺激膀胱肌肉收縮,或用針刺等方法興奮膀胱逼尿肌促其排尿。如果
討論區文章:哺乳和瘦身勢唔兩立?沒那回事
  生完孩子之後,身材變得臃腫唔堪,身上既肉肉似乎並沒有因為bb既出而減少,可是好多媽咪卻需要重返職場,那麼瘦身就是一個大problem了。可是老人們總講,哺乳期就是要多滋補,瘦身那是萬萬唔可既。   呢時候好多媽咪都會問自己,難道為了哺乳bb,就必須放棄身材咩?小編可以好盡責地告訴la,其實哺乳和瘦身可以同步進行。la是否覺得好唔可思議呢?一起來听听下面既建議la。   一、母乳mum唔能減肥?   ——其實唔係如此
討論區文章:有關產後瘦身既4個真相 唔看必後悔
  女性對身材既追求就像巴打對事業既追求一樣,永唔止步。懷孕前苗條既好身材一直是女性生產後追求既目標和美好既記憶。因此,產後釵h媽咪開始了慢長既減肥計劃。有些女性把節食當成是產後減肥既最好既方式,事實上真是咁樣咩?   1.產後節食對BB成長唔利   女性係生產時會耗費大量既氣血和體力,身體係好長一段時間才能恢復,而呢個時間段正是需要營養補充既時間段,此時節食對于母乳喂養既bb來講,奶水中既營養成分逐步減
討論區文章:子宮整形搞掂剖腹產月經異常
  台灣新北市亞東醫院婦產部莊乙真醫師指出,根據國民健康署統計,台灣地區剖腹產比例,從92年33.7%,已經逐年爬升到36.4%。雖然現今剖腹產麻醉及開刀既技術已相當成熟,但剖腹產本身還是會造成一些過去唔為所知既後遺症。   剖腹產後遺症 恐經血唔斷   例如,部分選擇剖腹產既女性,係生產後,面臨經期變長既情況,有既人從原本7天變成8到9天,最後甚至變成14天,還有人長達21天,但生理周期唔變,每個月總有1/2既時間,
討論區文章:簡單五招搞定產後掉發
  台灣生發醫學會授課講師、皮膚科醫師蔡長佑指出,傳統上一般女性寧願多毛,而唔鍾意毛發稀疏。因為頭發多茂盛,代表年輕活力,而頭發稀疏,唔僅外觀唔雅,亦都暗示已經老化,因此雖然女性禿發比例較男性少,但一般女性面對禿發既恐懼,卻遠高于男性。   女性掉發原因多 彌漫型表現常見   從臨床觀察分析,女性禿發上大致可以分成“局限型”和“彌漫型”2大類;基本上,大多數女性禿發臨床上是以彌漫型表現居多,造成原因
討論區文章:產後出汗多真既是因為身體虛弱咩
  小麗係經歷了甜蜜又辛苦既十月懷胎後,生下了可愛既兒子,係幸福與自豪中,她卻發現自己總是出汗好多,弄得全身都係黏糊糊既極為唔舒服。婆婆講︰“產後多汗是因為生完孩子後體虛所致,多補一補就好了。”于是,小麗便開始大補特補補各種補品。但係多汗既現象卻並沒有明顯既改變,還出現全身皮膚出疹,口臭、失眠等症狀。小麗唔禁擔心是咪落下了什麼病根。那麼,產後多汗到底是點樣回事呢?   待胎兒、胎盤娩出後,產婦生理
討論區文章:五個絕技助la趕走產後恥骨痛
  恥骨痛與懷孕、分娩期間受理過既有關。那麼我地可以做些什麼來減輕產後恥骨疼痛呢?   恥骨位于大腿與腹部既交界位置。恥骨痛係妊娠後期以及產後比較常見。懷孕時激素大量分泌,為了適應胎兒既發育,骨盆會被撐大撐寬既,生產時由于用力過大,會使恥骨聯合分離,韌帶受損。產後恥骨恢復唔良唔僅可引發恥骨疼、腰痛、腹痛,甚至還可導致子宮下垂、陰道松弛、尿失禁和體形方面既變化。那麼,我地該如果進行產後骨盆恢復,緩解
討論區文章:產後日飲一杯元氣茶 消脂又解憂
  產後休息唔足 甘麥大棗湯養肝血解郁   黃慧娟中醫師表示,婦女產後出現憂郁情緒既原因,主要與產後氣血虛弱有關。一般來講,女性生產本來就會損失大量元氣,產後易氣血唔足,若又遇到休息唔足、需獨自照顧bb,更會加速氣血既損耗,其實唔難感覺疲勞、情緒低落甚至憂郁。   此時最好既改善方法就是尋求外力支援,請家人幫忙照顧bb,讓自己有更多既時間休息,補充流失既元氣。此外,產後亦都可係專業中醫師既評估下,開立
討論區文章:產後恢復好 mum更美麗
  小編知道,家里有老人既,係mum產後恢復期間,一定會給mum補好多滋補既湯水,但係,咁樣真既好麼?咁樣真既能起到恢復既效果麼?我地可以听听專家是點樣講既。   其實,呢是普遍存係既飲食營養誤區。湯里90%多是水分,還有少量既溶出既無機鹽(如鉀、鈉等)、氨基酸、脂肪及含氮浸出物如嘌呤、核 等。可以講肉湯里既營養含量還唔到肉原料既10%能旺盛,出汗量和尿量增多,乳汁中大于80%都係水分,水分唔足會使乳汁減少。另外
討論區文章:小食材大用處 趕走產後妊娠紋
  產後mum們都似乎有著唔同既喜悅和煩惱,喜悅既是迎來了小寶貝,煩惱卻是贅肉和妊娠紋巋然唔同。妊娠紋對準mum來講並唔陌生。當懷孕五六個月既時候,妊娠紋就開始出現了,而當進入7個月時,由于胎兒急劇發育,妊娠紋亦都開始瘋長了。面對如此
討論區文章:點解生完孩子 肚子還那麼大
  懷孕以後,子宮慢慢地撐大,孕媽咪既肚子隨之鼓了起來。呢都係因為里面住著一個小bb,周圍充滿了羊水。可是點解生完bb以後,肚子還是那麼大呢?好多孕媽咪都有呢個疑問,難道都係因為肚子上既肥肉咩?一起來睇睇解答la。   孩子和羊水帶走了多少重量   讓我地首先來睇睋澤懷孕到底漲了多少,而生完孩子,BB和羊水又帶走了多少重量。   一般來講,懷孕會增加8-14kg,當然,呢和身高、遺傳、孕期反應,還有la懷孕前既體重
討論區文章:產後“減重”科學均衡才靠譜
  控制熱量   若還係哺乳期既mum,雖然心里想著減肥,但還要用母乳喂養bb,因此唔能缺少各種營養素,亦都要攝取足夠既熱量才可以。減少唔必要既高熱量既攝取,比如油條等油性食品,可以係平時既飲食中加入少量牛肉、雞肉等以均衡營養既攝取。   三孺w時、定量   唔食早嶼O現係大多數都市人既習慣,但其實呢是極其唔健康既,尤其對產後mum而言。若唔食早嚏A只會讓身體既新陳代謝率降低,降低減重既效果。 若唔食晚孺峈怳
討論區文章:產後恢復唔好既6大後遺症
  分娩以後,除乳房外,產婦全身各器官和組織,尤其是生殖器官,都要回復到到妊娠前狀態。呢種變化相當緩慢,需要6—8個星期才能完成,呢一段時間就叫做“產褥期”。產褥期雖然比妊娠期短得多,既重要性並唔唔亞于妊娠期,產後康復既好壞,關系終生。全身變化多端,再加上分娩時既體力消耗,使產婦既抵抗力大大降低,易于感受疾病。此外,子宮頸口尚未全閉,子宮內又留有胎盤剝離面創口,細菌好其實唔難侵入而係惡露(產褥期間既
討論區文章:產後第一次月經困惑筋J
  產後八個月既小靜上午上班時突然發現,自己闊別一年多既大姨媽竟然係毫無防備既時候來了,量多得讓她直呼受唔了,中午還特意回家換褲子。好多mum都遭遇過咁樣既情況,要麼是好久唔來,要麼是來了就“血山崩”一樣。產後第一次例假到底要注意邊Dproblem呢?我地一起來睇睇la。   產後例假什麼時候來?   產後第一次例假什麼時候會來,每個mum既情況唔一樣,並沒有一個非常明確既時間。一般來講,呢個時間與mum既歲數、是否
討論區文章:生完bb多久來月經?
  產後月經恢復   女性係生完孩子多久來月經是一個自然既生理現象。生完孩子多久來月經?呢是個常見既problem。恢復既時間有早有晚,早既可係滿月後即來月經,晚既要到bb1歲後才恢復。   從醫學角度來講,根據子宮內膜既組織形態來推測,應該早係產後33-42天,卵巢就可排卵了。此外,係產後6周,亦都可觀察到排卵過後既黃體存係。因此,如果mum沒有喂奶,月經通常係產後6~8周內會來。研究資料顯示,沒有哺乳既產婦,有4O%係
討論區文章:一孕傻三年 bb時差惹既禍
  家有唔到一歲小兒既文文媽最近睇到一個新概念bb時差(Babylag),指新生兒父母因照顧細路導致訓眠唔足,進而引發既極度疲憊和精神唔集中現象。“一邊看一邊狂汗,呢唔就是我咩?難怪我生孩子後成日唔小心被各種利器割傷手、煮飯插上電源卻忘記按煮飯鍵、手里拿著手機還問寶爸我手機哪去了……居然一孕傻三年是呢麼回事。”   一孕傻三年,bb時差惹既禍   大半年沒訓過囫圇覺既文媽講,就係前兩天,早上8點掙扎著從被窩里坐
討論區文章:坐月子什麼時候補鐵好?
  當新mum係坐月子既時候,哺乳新mum適當既補充鐵質,唔單單只是給自己補充亦都同時實係給自己既bb補充鐵質。因為新mum既母乳中本來就含有一些鐵質,雖然係新mum既母乳中含有既鐵並唔是非常既多,但係新mum母乳中既鐵係喂bb之後會被bb非常好既吸收掉。   新mum既母乳中含有既鐵質大概有50%都會被bb好好既吸收,而配方奶既吸收率卻只有7%,而bb谷物中既鐵吸收率僅為4%。如果是采用既母乳喂養bb既話bb每天至少可以從母乳中吸收2
討論區文章:新媽產後做好6件事助身體恢復
  一、觀察產後出血量   據統計,我國有約6%既產婦由于羊水過多、巨大兒、前置胎盤、產程過長等原因而導致產後出血。比如子宮收縮乏力、軟產道既裂傷、胎盤、胎膜既殘留等情況,都有應該造成新媽咪產後無法止血。   正常情況下,準媽咪係分娩結束一小時左右,仍然會出好多血,呢是子宮里未排淨既余血、粘液和其組織。當然,出血量會逐漸減少,顏色亦都由最開始既暗紅色,慢慢變成粉紅色,最後會變成褐色。呢段產後出血既時
討論區文章:絲打產後該點樣樣呵護“私密處”
  媽咪產後需用專用衛生巾既兩大理由   一、使用專用衛生巾是舒適既需要︰最大限度減少產婦疼痛   生產後,產婦外陰部位通常留有傷口,普通衛生巾使用一般合成縴維制成,由于含化學成分,雜質多,易起絨毛,摩擦系數大,易脫落,易產生靜電,極易對產婦敏感既傷口產生刺激,加大產婦既疼痛。呢一時期,產婦除了要應對持續2—4周既惡露,還要肩負起照料bb既責任,而體內荷爾蒙既變化、分娩時所承受既恐慌都使mum既生理、心理
討論區文章:產後保健應警惕呢d誤區
  媽咪產後保健誤區——成日飲茶水   多進湯汁固然可增加乳汁分泌,但茶葉中含有既鞣酸會影響腸道對鐵既吸收,其實唔難導致產後貧血。而且,茶水中還含有咖啡因,產婦飲用茶水後唔僅難以入訓,影響體力恢復,咖啡因還可通過乳汁進入寶貝既身體內,導致發生腸痙攣或突然無故地啼哭。   媽咪產後保健誤區——只飲湯唔食肉   產後適當多飲一些雞湯、魚湯、排骨湯、豆腐湯等,確實可促進乳汁分泌。但同時亦都要食肉,因為好多
討論區文章:產後科學減肥 唔急于求成
  bb剛出生母乳是最有營養既口糧,好多mum哺乳期就開始瘦身,殊唔知母乳喂養是帶走身上孕期積累既多余既脂肪多余既熱量既最好機會。產後減肥唔係一時,要制定科學既飲食規劃和適度既運動,才可以係滿足bb營養需求既基礎上瘦下去。   產後辣媽分享產後減肥既方法   1.少飲油湯多飲素湯   油湯就是炖既雞湯,排骨湯,烏雞湯,牛肉湯,豬蹄湯等等,少飲。多飲素湯,比如西紅柿雞蛋湯,桂圓枸杞湯,紅棗紅糖湯,紅豆薏仁湯,
討論區文章:產後陰道恢復既運動技巧
  產後陰道松弛既原因   產 後陰道松弛既常見原因除了多次分娩,還由于胎兒胎頭過大,造成陰道四周肌肉撕裂而變薄,或係進行陰道側切縫合手術時未能全面完整地縫合肌肉組 織,致使陰道口寬大、松弛,收縮力下降。如果產後缺乏運動,或者由于害怕產後發胖而唔注意營養,或者過于勞累,進而導致既盆腔肌肉群復舊唔良,亦都是加重松 弛既因素,使原有既陰道對陰睫既“緊握”能力有所下降,係過性生活時,有時空氣會進入陰道,像
討論區文章:點解生完孩子肚子還那麼大
  網友“小百合baby”︰生完bb已經兩個月了,體內既毒素亦都排既差唔多了,可肚子依然那麼大。老公笑講︰看起來像懷孕四、五個月既媽咪。我想問問︰點解生完孩子肚子還那麼大呢?   孩子和羊水帶走了多少重量   讓我地首先來睇睋澤懷孕到底漲了多少,而生完孩子,BB和羊水又帶走了多少重量。   一般來講,懷孕會增加8-14kg,當然,呢和身高、遺傳、孕期反應,還有la懷孕前既體重,有好大既關系。呢可以根據孕期體重管理計
討論區文章:產後恢復食什麼?4大食材莫錯過
  1.黃花菜   黃花菜係日常生活中好常見,好多人們鍾意將黃花菜和粉絲搭配係一起食用,味道鮮美,咬起來特別有感覺。黃花菜富含蛋白質、多種維生素、礦物質,營養價值高。   產後,女性適量地進食黃花菜,有清熱、利尿、消腫、補血、通氣、健腦既作用。產後女性其實唔難出現頭暈眼花、臉色發黃、訓眠唔好、小便唔暢等病症,多食黃花菜則可以有所改善。   2.蓮藕   蓮藕是一種好美味既蔬菜,因富含大量既澱索濁維生素和
討論區文章:產後點樣樣讓陰道恢復“青春”
  胎兒由子宮經陰道自然娩出既過程中,由于外陰相陰道極度擴張,陰道周圍既肌肉組織極度伸展、拉長,常可造成會陰撕裂和陰道擴張。對于大多數產婦來講,一般經過適當既治療和充分既休息,陰道軟組織、肌肉既彈性是能夠回縮既,絕大多數婦女都能恢復到孕前狀態。然而係某些情況下,如隨著歲數既增高,肌肉彈性下降。產後休養治療唔當,亦都有既女性陰道周圍肌肉組織先天發育唔良,導致—些女性出現陰道松弛,亦都有既產︰婦因為娩
討論區文章:產後瑜伽 助la恢復好身材
  係明星懷孕產子後,她們都有各自既減肥塑身方法,想必眾多剛剛成為mum既女神們都想知道有什麼方法是有效恢復昔日誘人身形既la。那麼下面小編就為大家介紹一套產後修復瑜伽,讓各位mum瘦出健康好身材。   1.bb卷曲式   臥姿,雙腿彎曲,雙手抱雙腿,用額頭接觸膝講A身體如bb般呈卷曲狀。   至少6星期後再去瘦身   有“英雄母親”之譽既辣妹,係生下第三個兒子之後三周既時間就基本上恢復了以前既體形,成為唔少年輕mum
討論區文章:剖腹產後多久可以同房
  有好多原因導致有些婦女采用剖腹產。係呢d情況下,婦女采用了剖腹產,我地知道剖腹產對女子既身體造成了好大既傷害, 所以產後同房要非常既注意,盡量讓身體完全恢復好後才同房。呢種生產方式後既身體恢復因人而異,各有唔同,由于每個婦女本身既身體素質唔同,有既虛弱既恢復起來就好慢,懷孕期間可以同房咩反之,恢復既就相當快,呢個一定要听取醫生既建議。   那麼,剖腹產後多久可以同房呢?   有些人認為,婦女產後
討論區文章:哺乳期月經多久來算正常?
  女性係產後既月經恢復是一個自然既生理現象。產後哺乳期月經多久才會來?呢是個常見既problem。恢復既時間有早有晚,早既可係滿月後即來月經,晚既要到bb1歲後才恢復。 哺乳期月經多久才會來?   從醫學角度來講,根據子宮內膜既組織形態來推測,應該早係產後33-42天,卵巢就可排卵了。此外,係產後6周,亦都可觀察到排卵過後既黃體存係。因此,如果mum沒有喂奶,月經通常係產後6~8周內會來。研究資料顯示,沒有哺乳既產婦
討論區文章:產後點樣恢復身材
新媽咪係懷孕時期為了讓胎寶貝更好地發育,進補了唔少高營養既食品,體重難免要增長唔少;再加上坐月子階段為了恢復體力和多為寶貝產奶,唔僅唔能控制飲食,進補既甚至比懷孕期還多,好多新媽咪就是係坐月子既時候一下子胖起來既。 產後點樣恢復身材?   法寶1︰運動   產褥體操   1.深呼吸   仰臥,兩手放係腹部,緩慢吸氣,用手感覺腹部下陷後緩慢呼氣並放松。   2.抬頭   仰臥,兩手放係身體兩側,抬起頭並向前
討論區文章:四個因素影響產後恢復
  經過漫漫既40周懷孕,子宮變為居然既數十倍大,弁鄔M外貌都變得大唔相同!產後,如果子宮恢復唔好,子宮內尚有血塊或者殘留胎盤,子宮就會被血塊堵塞,造成子宮收縮唔良,有應該引發大出血。那麼影響產後子宮收縮唔良既因素都有邊D呢?   原因一︰胎盤或胎膜殘留于子宮腔內   胎盤一般是係胎兒從產道娩出以後5—15分鐘左右,最晚唔超過30分鐘娩出體外,此時如果出現胎盤沒有完全排出而有一部分留存係子宮內部既現象被稱為
討論區文章:產後記憶力下降點算?
  產後記憶力下降既原因   心理上︰所有注意力都集中係新生bb上。其實,對于剛剛升級為媽咪既女性來講,根本都係一顆心撲係孩子身上,她們會唔自覺地調整自己既狀態來適合當一個母親。有研究調查發現,新mum係孩子出生第一年內平均損失700小時訓眠時間,尤其是母乳喂養既媽咪損失既訓眠時間最多。當媽咪們把照顧新生命放係第一位既時候,其他事情就被排係唔重要既位置,所以難免其實唔難被遺忘了。   生理上︰雌激素水平下
討論區文章:辣媽產後必知既47個減肥好習慣
  1、食好早嚏J早嶼O開啟一天新陳代謝既鑰匙。營養師推薦理想早嚏J牛奶+谷類(面包、饅頭、麥片等)+一份水果或蔬菜+一個雞蛋。   2、每天25∼30克既縴維︰縴維唔能被人體消耗吸收,但係體內停留時間長,能制造飽腹感,降低進食既欲望。全麥、豆類、堅果和干果都係高縴維食品。   3、早上食縴維︰比如係早壑丰[入水果、蔬菜,有助于控制下午既食欲。   4、每天兩次加嚏J推薦加嚏J牛奶、酸奶、水果、堅果。加嶼J時間︰上午10
討論區文章:點解生完孩子肚子還那麼大
  小百合baby︰生完bb已經兩個月了,體內既毒素亦都排既差唔多了,可肚子依然那麼大。老公笑講︰看起來像懷孕四、五個月既媽咪。我想問問︰點解生完孩子肚子還那麼大呢?   孩子和羊水帶走了多少重量   讓我地首先來睇睋澤懷孕到底漲了多少,而生完孩子,BB和羊水又帶走了多少重量。   一般來講,懷孕會增加8-14kg,當然,呢和身高、遺傳、孕期反應,還有la懷孕前既體重,有好大既關系。呢可以根據孕期體重管理計劃書分別
討論區文章:產後瘦身最好唔要穿緊身褲
  網友辣媽瓜瓜︰剛剛生完細路10多天,肚子還沒縮回去,想減肚子既肉肉,請問可以穿緊身褲和用瘦身霜咩?   產後10天唔要急于減肥   腹部是產後女性最易導致身體變形既部位,但係,呢位網友才產後10多天,唔要急著減肥,要合理膳食,適量運動,堅持母乳喂養,一般bb三個月後慢慢就會瘦既。   產後瘦身最好唔要穿緊身褲   好多mum係產後瘦身過程中會選擇塑身衣、緊身褲,但係塑身衣、緊身褲唔利于局部血液循環,唔建議產
討論區文章:產後月經一直唔規律,該點算?
  網友Bibi︰我家bb七個月,斷奶之後一個月來了月經,基本正常,現係有一個半月了還沒來第二次月經,請問咁樣正常咩?   新mum月經恢復既時間有早有晚,早既可係滿月後即來月經,晚既要到bb1歲後才恢復。   如果新mum沒有喂奶,月經通常係產後6∼8周內會來。研究資料顯示,沒有哺乳既新mum,有40%係產後6周恢復排卵;到了產後8∼12周,還沒有恢復排卵及月經既新mum大約只佔35%。哺乳既新mum,係產後12周約有25%會恢復排卵與
討論區文章:產後陰道松弛該點算 提肛運動可緩解
  產後陰道松弛是困擾好多mum既problem,有既mum甚至還會出現產後尿失禁,嚴重影響日常生活。產後陰道松弛該點算?中山大學孫逸仙紀念醫院婦產科張丙忠介紹講,產後陰道松弛屬正常現象,只要護理得當,陰道松弛現象會慢慢緩解。   產後陰道松弛既原因   張醫師解釋講,產後陰道松弛既原因有好多,胎兒過大,係自然分娩時造成了產傷;中期引產造成陰道損傷;多次分娩;產後會陰縫合唔好;產後缺乏運動;產褥期恢復盲目減肥,
討論區文章:產後便秘點樣樣調理?合理食野飲野適當運動
  雨馨︰生完bb兩周了,有便秘既症狀,排便時又唔敢太大力,總是擔憂大力排便會導致會陰切口既疼痛,我應該點算呢?產後便秘可以係日常生活中多食邊D野食進行調理呢?   產後便秘是好常見既產後problem,通過日常既生活就可以調節,mum們唔用太擔心。   產後便秘是點樣回事   產婦產後飲食如常,但大便數日唔行或排便時干燥疼痛,難以解出者,稱為產後便秘,或稱產後大便難,是最常見既產後病之一。   導致產後便秘既原
討論區文章:5大原因導致產後子宮恢復難
  生產完了之後女性們總想好快能夠恢復過來,但係以下提到既5種情況卻好應該妨礙la既恢復進度。趕緊來看一下有備無患la。   1、產後子宮尚有血塊殘留所以難恢復   子宮係產後仍然有血塊既殘留,是子宮難恢復既其中一個原因,因為血塊會堵塞子宮,進而讓子宮好難得到良好既收縮,係咁樣既情況下,子宮就好難恢復。   2、產後護理唔當所以子宮難恢復   媽咪係分娩之後,對陰道既護理唔當,讓細菌入侵了,就會導致子宮內膜
討論區文章:產後疲憊唔堪?15個技巧讓la找回活力
  開始鍛煉   鍛煉?真既要開始鍛煉了麼?亦都麥賰狻O兩個字已經充斥la既腦海好久了,但係la總是沒有實際行動起來。研究表明,運動是最有效既釋壓途徑,能提高大腦既ㄙi含量(呢是一種和心情既冷靜和放松有關既物質),運動還能降低血壓,讓身體保持健康。   來一些音樂la   心理學研究已經證實了音樂對于人體健康既益處。而且,係音樂資源如此其實唔難獲得既偉大既china,la應該感到好慶幸。將音樂帶入每天既生活唔是好
討論區文章:產後“mum病”排行榜及應對策略
  分娩以後,除乳房外,產婦全身各器官和組織,尤其是生殖器官,都要回復到到妊娠前狀態。呢種變化相當緩慢,需要6—8個星期才能完成,呢一段時間就叫做“產褥期”。產褥期雖然比妊娠期短得多,既重要性並唔唔亞于妊娠期,產後康復既好壞,關系終生。   全身變化多端,再加上分娩時既體力消耗,使產婦既抵抗力大大降低,易于感受疾病。此外,子宮頸口尚未全閉,子宮內又留有胎盤剝離面創口,細菌好其實唔難侵入而係惡露(產褥
討論區文章:愛美mum產後別急于穿高跟鞋
  係孕期,大多數女性為了保護胎兒都會舍棄高跟鞋。那麼,係生完孩子後,是否就能重拾告別已久既高跟鞋呢?中山大學孫逸仙紀念醫院骨外科宋衛東副教授表示,產後並唔代表身體恢復到產前一樣,最好產後一年後才穿高跟鞋。   產後韌帶恢復沒那麼快   懷孕後,女性穿高跟鞋要比一般人承擔更大既風險。宋衛東介紹,懷孕期間,雌孕激素水平既提高以及內分泌等既改變,會使關節韌帶既膠原分解增加,使得關節韌帶既膠原含量減少,
討論區文章:產後點樣樣恢復身材?
  首先要慢慢養成多做運動既習慣,如係運動中感到疼痛和疲勞,就要停下來。最好是運動量小但能成日堅持。   第1周   從產後第1天起就要開始運動曾伸展過度、或酗w變得衰弱既盆底肌和腹部既肌肉。如果la曾接受剖腹產手術,盆底肌既運動以及腳踩踏板既運動亦都是適合既。   盆底肌運動(從第1日起)練習緩慢既蹲下和站起既運動每天盡應該多做,可幫助la消除唔能控制既漏尿。la係第2周繼續運動呢項訓練是必要既。如果分娩中la
討論區文章:產後腳部水腫唔消該點算
  網友家希mum︰懷孕後期腳就腫起來,現係生完bb都2個星期了,腳還是好腫,呢種情況該點樣樣護理呢?   一般懷孕七個月後增大既子宮會壓迫盆腔靜脈及下腔靜脈,使靜脈血液回流受阻,發生腳腫情況。   產後應該及時既@做野优※吽A休息時抬高下肢促進靜脈血液回流,產後腫脹持續唔消退需要首先排除靜脈血栓及其他妊娠合並症如︰妊娠期高血壓、低蛋白血症等既應該性,並先治療合並症,如果沒有合並症,係產褥期,一般通過合理
討論區文章:產後尿失禁該點算?盆底肌訓練可恢復
  夏葉子︰請問產後尿失禁該點樣樣治療?我既陰道恢復唔好,有時候打嗝噴嚏下體就有尿液出來,呢個情況好尷尬,還是咪要用護墊呢?   產後尿失禁是點樣回事   女性生完孩子後唔能約束小便而尿自遺者,稱為產後尿失禁。產後尿失禁是由于分娩時,胎兒先露部分對盆底韌帶及肌肉既過度擴張,特別是使支持膀胱底及上2/3尿道既組織松弛所致。   產後尿失禁點樣樣治療   產後尿失禁既輕重程度治療方式亦都唔一樣。輕既患者,
討論區文章:產後食什麼可幫助排惡露
  浩媽︰順產1個月了,惡露還唔干淨,听講食多點甜食可以幫助快D排干淨惡露,真既咩?請問係產後還可以多食些什麼野食可以幫助排干淨惡露?   什麼是惡露   惡露是產婦分娩後由子宮排出既余血和濁液。正常情況下,產後2-3周完全排盡。產後最初幾天,惡露量比較多,顏色鮮紅故稱紅惡露,亦都稱血性惡露。3-5天後所含血量減少,惡露變為淡紅色,稱為漿惡露。產後10-14天,惡露呈白色或淡黃色稱白惡露。   正常既惡露有血腥
討論區文章:新mum產後點樣樣恢復 產後恢復項目盤點
  產後恢復項目   1. 傷口恢復   新mum產後首先要注意既是分娩既手術切口或撕裂傷口problem。分娩後要注意傷口既護理,一旦發現傷口有紅腫、疼痛或者唔正常既液體流出既話,要立刻咨詢醫生。如果是剖腹產既話,係產後約兩周就要進行一次初期檢查,產後一個月以後再進行復查。   2. 子宮、卵巢和宮頸既產後康復   子宮有沒有發炎既症狀,卵巢內既細胞進行抽樣檢查觀測卵巢既情況,呢亦都是產後康復當中應勁D重視既proble
討論區文章:產後恢復唔好有6大後遺症
  後遺症1、產後腰腿痛   釵h產婦分娩後或多或少都會感到腰腿痛,呢又是點解呢?   呢要從懷孕講起,妊娠期間,胎兒既發育使子宮增大,同時腹部亦都變大,重量增加,變大既腹部向前突起,為適應呢種生理改變,身體既重心就必然發生改變,腰背部既負重加大,所以媽咪既腰背部和腿部常常感到酸痛。到了分娩既時候,現係產婦分娩時多采用仰臥截石位,產婦係產床上時間較長,且唔能自由活動,分娩時要消耗掉釵h既體力和熱量,致
討論區文章:產後42天要做既六項檢查
  現係好多女性對孕前、孕期檢查都十分重視,但往往忽視產後檢查。其實,產後檢查唔僅能幫助新mum及時發現身體隱患,防患于未然,對bb既健康成長同樣關系重大。   檢查一︰子宮檢查   孩子一出生,女性既子宮就像一個泄了氣既皮球好快癟了。子宮是一個由較厚肌肉形成既器官,當然唔應該一下子恢復原樣,一般需要6周左右既時間才能恢復到孕前大小。每一位新mum都應該係產後42天做一次檢查,了解子宮既恢復情況。另外,要特別
討論區文章:產後恢復操 幫新mum恢復完美體態
  產婦分娩後腹壁及盆底肌肉組織都比較松弛,為促使腹壁肌肉和骨盆底肌肉強力既復原,並增加骨盆血液循環,促進子宮恢復,保持健美既體型和良好既體質,產後應做產後恢復操。   正常順產者,分娩24小時後可以@做野优※吽A一般產後10天左右就可以開始鍛煉,由于個人體質既差異,開始鍛煉既時間可根據個人既身體狀況提前或推遲。 產後恢復操   ヾ深呼吸運動︰仰臥位,雙腿伸直,全身放松,慢慢地吸氣擴張胸部,腰部緊貼著床
討論區文章:產後減肥 別相信三大食野飲野謠言
  唔過,還是有mum們錯以為依靠節食等飲食手段,就可以比較健康既恢復身材,呢種想法大錯特錯,要知道一些產後瘦身既飲食謠言並唔可靠。   謠言一︰產後節食可以健康瘦身   產後42天內,產婦唔能盲目節食減肥。生完BB後,mum們擔負著恢復能量和喂養bb雙重任務,如果營養跟唔上,母親孩子一樣受苦,嚴重既時候還會導致產後各種並發症,所以通過節食來減肥是唔可取既。   謠言二︰減肥
討論區文章:拒當產後“大腹婆”
  寶貝非常掂降臨,mum們係欣喜之余,又唔免為肚子上松胯既肉肉而發愁。該點樣讓小腹肌肉變得緊實,盡快恢復孕前既曼妙身材呢?一眾明星辣媽使用既產後束腹帶,讓釵h愛美既新mum心動唔已。但有婦產科專家提出,產後使用束腹帶會增加盆腔器官脫垂和尿失禁既發生率,並建議產婦通過運動恢復身材。那麼,產後究竟要唔要使用束腹帶?束腹帶對瘦身到底有沒有用?該點樣用呢?   束腹帶既“利” 目前,對于束腹帶既使用褒貶唔一,產
討論區文章:順產後注意事項
  順產後注意事項有邊D?分娩是難忘既時刻,盼望,陣痛,緊張,每個人都等待令人激動既那一刻來臨。當bb從mum既肚子里來到世上,當人們把注意力都集中係呱呱落地既小bb身上,歷盡艱辛既mum,她將要迎來既又是點樣既一天?順產注意事項︰   1、媽咪係懷孕期間應該要注意自己既體重,雖然講媽咪需要大補,但係補多了對于要順產既準mum們來講可唔一定就是好事了。   2、想要順產既準mum們,必要既運動,活動可是唔能少既,良好
討論區文章:產後月經唔規律點算?
  產後正常來經時間   新mum月經恢復既時間有早有晚,早既可係滿月後即來月經,晚既要到bb1歲後才恢復。從醫學角度來講,根據子宮內膜既組織形態來推測,應該早係產後33∼42天,卵巢就可排卵了。此外,係產後6周,亦都可觀察到排卵過後既黃體存係。   如果新mum沒有喂奶,月經通常係產後6∼8周內會來。研究資料顯示,沒有哺乳既新mum,有40%係產後6周恢復排卵;到了產後8∼12周,還沒有恢復排卵及月經既新mum大約只佔35%。哺
返回討論區

香港交友討論區是香港頭五高人流的香港討論區,以交友為主,建於2013年,另外提供多個綜合性主題的版塊給會員交流,還有小圈子群組可給會員申請,另外提供多個娛樂性插件和資訊性專欄如香港食譜網和香港音樂台 Hong Kong Easy Chat is the Hong Kong head dating forum in Hong Kong to discuss five high traffic areas to make friends based, was built in 2013, in addition to providing a plurality of integrated theme of the Forum to exchange members, as well as a coterie groups can apply for membership, in addition provides multiple entertaining and informative column plug recipes such as Hong Kong and the Hong Kong music station network 派台歌 | 冇敏感內容版 | 交友